نسخه چاپی

نیامدن قلعه نویی به خاطر حاشیه ها نیست

به نظرم این بازی 6 امتیازی است. حساسیت های جدولی این بازی آنقدر زیاد است كه نیازی به حاشیه های بیرون زمین ندارد.

به گزارش نما، جام نوشت: مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی تبریز در بازی با استقلال به احتمال زیاد از قلب دفاع به جناح راست خط دفاعی منتقل می شود.

کاپیتان تراکتورسازی درباره بازی با استقلال به سایت گل می گوید: «به نظرم این بازی 6 امتیازی است. حساسیت های جدولی این بازی آنقدر زیاد است که نیازی به حاشیه های بیرون زمین ندارد. اسدی درباره غیبت احتمالی امیر قلعه نویی در این بازی به خاطر مصدومیت می گوید: من هم در سایت ها خواندم که آقای قلعه نویی دچار کسالت شده و به خاطر جراحی پایش نمی تواند به تبریز بیاید.»

برخی ترس از حاشیه ها را علت عدم حضور سرمربی استقلال در تبریز عنوان می کنند اما کاپیتان تراکتورسازی این مسئله را رد می کند و می گوید: من با او تماس نگرفتم اما مطمئن هستم که تنها دلیل عدم حضور قلعه نویی در تبریز جراحی شان است چون ایشان در تراکتورسازی خوب نتیجه گرفته است.

کاپیتان تراکتورسازی در واکنش به غیبت چند بازیکن استقلال از جمله نکونام و جانواریو می گوید: «با غیبت این بازیکنان هم کار ما مقابل استقلال آسان نیست چون ما هم چند مصدوم و غایب داریم اما با حمایت تماشاگران مان پیروز می شویم.»

کاپیتان تراکتورسازی در باره بازی تیم ملی با کره جنوبی و عملکرد مدافعان تیم ملی هم می گوید: «خیلی خوشحال شدم که تیم ملی مان پس از مدتها مقابل یک تیم خوب پیروز شد و باعث آشتی ملی با فوتبال شد. به نظرم همه بازیکنان در این بازی با جان و دل بازی کردند و در مورد یک پست خاص صحبت نمی کنم.»

۱۳۹۱/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...