نسخه چاپی

وحید امیری: هم قسم شده ایم صعود كنیم

وحید امیری گفت: آقای كی روش با ما حرف از صعود می زند و علاوه بر آن همه بازیكنان نیز هم قسم شده ایم تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر دست پیدا كنیم. اتفاقی كه تاكنون برای ما اتفاق نیفتاده است.



به گزارش نما، وحید امیری درباره بازی های تیم ملی در جام جهانی و شانس موفقیت ایران در دیدار ابتدایی برابر مراکش گفت: بهرحال فوتبال قابل پیش بینی نیست. ما خودمان را برای دیدار با مراکش و بقیه بازی های تیم ملی آماده کرده ایم و علاوه بر آن هم مطمئن باشید در زمین فوتبال همیشه اتفاقاتی می افتد که از قبل نمی شد به آن فکر کرد و همین اتفاقات باعث تغییر روند و یا نتیجه بازی می شود.

او ادامه داد: امیدوار هستیم تا بتوانیم در ابتدا بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و پس از آن نیز بتوانیم از گروه صعود کنیم. آقای کی روش با ما حرف از صعود می زند و علاوه بر آن همه بازیکنان نیز هم قسم شده ایم تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم. اتفاقی که تاکنون برای ما اتفاق نیفتاده است.

امیری ادامه داد: ما باید بازی ابتدایی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به صعود از گروه امیدوار باشیم. البته همانطور که گفتم فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر نتیجه ای امکان دارد به وقوع بپیوندد بهرحال ما با توجه به بضاعت مان و برای حفظ اعتبارمان در بازی ها به میدان خواهیم رفت.

۱۳۹۷/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...