نسخه چاپی

سپید بهترین مركز مشاوره تحصیلی كشور

مشاوره تحصیلی سپید یكی از مراكز مشاوره ای كشور می باشد كه بصورت حضوری و تلفنی برای تمامی داوطلبان و دانش آموزان خدمات مشاوره تحصیلی انجام می دهد.

به گزارش نما، مشاوره تحصیلی سپید یکی از مراکز مشاوره ای کشور می باشد که بصورت حضوری و تلفنی برای تمامی داوطلبان و دانش آموزان خدمات مشاوره تحصیلی انجام می دهد. مرکز مشاوره تحصیلی سپید از سال نود کار خود را آغاز نموده است. این مرکز بصورت حضوری در شهر تهران و بصورت تلفنی برای تمامی شهرها و استان های کشور خدمات مشاوره تحصیلی ارائه می دهد. این مرکز یکی از مجرب ترین و قدیمی ترین مراکز مشاوره در کشور می باشد و با داشتن مشاوران با تجربه می تواند تمامی اطلاعات تحصیلی مورد نیاز شما عزیزان را پایخ دهد.

خدمات مشاوره تحصیلی

خدمات مشاوره تحصیلی سپید برای تمامی مقاطع تحصیلی بوده و به مقطع خاصی محدود نمی باشد. این مرکز برای دانشگاه های آزاد ، دانشگاه سراسری ، دانشگاه پیام نور ، وزارت بهداشت ، کنکور ، تمامی مدارس کشور خدمات مشاوره انجام می دهد. یکی از راه های ارتباط با این مرکز تماس از طریق تلفن ثابت می باشد که 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی همه دوستان هستند. برای تماس بدون گرفتن کد با شماره 9099071375 تماس بگیرید.

برخی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی این مرکز عبارتند از:

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی تمامی مقاطع

مشاوره دانشگاه آزاد azmoon.org تمامی مقاطع

مشاوره دانشگاه پیام نور تمامی مقاطع

مشاوره وزارت بهداشت یا رشته های پزشکی پیراپزشکی تمامی مقاطع

مشاوره دانشگاه سراسری تمامی مقاطع

مشاوره قبولی در کنکور برای تمامی مقاطع

معرفی بهترین منابع تمامی آزمون ها

مشاوره انتخاب رشته کنکور برای تمامی مقاطع

مشاوره انتخاب رتشته تمامی دانشگاه ها

مشاوره مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir تمامی مقاطع

مشاوره مدارس نمونه دولتی تمامی مقاطع

مشاوره مدارس شاهد

مشاوره مدارس ماندگار البرز و بقیه مدارس کشور

مشاوره نظام وظیفه

و غیره

دوستان و دانش آموزان عزیزی که دارای مشکل تحصیلی هستند می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سپید استفاده کنند. امروزه با بالا رفتن تعداد دانشگاه ها و رشته های با کنکور و بدون کنکور با شرایط مختلف نیاز به یک مرکز مشاوره تحصیلی بیش از بیش احساس می گردد که با توجه به اینکه دشترسی به مشاوران تحصیلی واقعی بسیار کم می باشد بنابراین می توانید با تماس گرفتن با شماره 9099071375 با بهترین مشاوران تحصیلی کشور در ارتباط باشید.

۱۳۹۷/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...