نسخه چاپی

مسی:خودم را مسئول نتیجه برابر ایسلند می دانم

كاپیتان تیم ملی آرژانتین گفت:من خودم را مسئول نتیجه برابر ایسلند می دانم چرا كه ما می خواستیم جام را با پیروزی شروع كنیم.

به گزارش نما، لیونل مسی پس از پایان دیدار تیم های آرژانتین و ایسلند بیان کرد: ما می خواستیم جام جهانی 2018 روسیه را با پیروزی شروع کنیم چرا که این سه امتیاز به تیممان آرامش می داد اما این اتفاق رقم نخورد و من خودم را مسئول این نتیجه می دانم. اکنون دوبازی دیگر در مرحله گروهی پیش روی ماست و باید در هر دو بازی بعدی به پیروزی برسیم.واقعا لیاقت ما در این بازی به جای تساوی پیروزی بود.

او ادامه داد: ما هر چقد فشار آوردیم نتوانستیم روزنه های لازم را بین خطوط آنها به دست بیاوریم. آنها در نیمه دوم کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بودند و تنها منتظر حملات ما بودند.باید این بازی را فراموش کنیم و به بازی مقابل تیم های کرواسی و نیجریه بیاندیشیم.هر چند که تورنمنت تازه شروع شده و راه زیادی باقی مانده است.

مسی تصریح کرد:ما باید به مسیری که در پیش داریم ادامه دهیم. با توجه به اینکه کرواسی از بازیکنان خوبی برخوردار است به طور حتم بازی با این تیم هم دشوار خواهد بود.به طوری که آنها در دفاع منسجم هستند و با یک حرکت می توانند هم سرنوشت بازی را مشخص کنند.

۱۳۹۷/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...