نسخه چاپی

جزییات قتل طلافروش یاسوجی و دستگیری سارقان

گفتنی است، اواخر دی ماه سال گذشته، سارقان به طلافروشی رضوی در یاسوج دستبرد زده و طلافروش را نیز با خود به گروگان برده و به قتل رساندند.

به گزارش نما، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۵ عملیات منسجم و هماهنگ در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اعضای باند سارقان و قاتل طلا فروش رضوی شهر یاسوج دستگیر شدند.

سردار" مهدی انصاری"گفت: در پی وقوع قتل و سرقت از طلافروشی رضوی در میدان هفت تیر شهر یاسوج، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیمی از زبده‌ترین ماموران انتظامی از پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: پس از حدود ۴ ماه تلاش شبانه روزی و کار‌های اطلاعاتی ماموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مراجع قضائی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با بهره گیری از عوامل یگان امداد شهر یاسوج و ماموران پلیس راه استان، عملیات دستگیری اعضای این باند به طور همزمان و در چند عملیات جداگانه انجام شد.

سردار انصاری تصریح کرد: روز پنجشنبه، ۲۴ خرداد ماه و در چند عملیات غافلگیرانه بطور همزمان و جداگانه در شهر یاسوج، محور مواصلاتی"یاسوج به اصفهان"، شهرک صدرا شیراز در استان فارس، ۵ نفر از مسببان، قاتل و سارقان این جنایت پس از درگیری مسلحانه و عملیات تعقیب و گریز، دستگیر شدند.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از اعضای این باند طی درگیری مسلحانه مجروح، ادامه داد: از این افراد چندین قبضه سلاح گرم به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ۳ دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

گفتنی است، اواخر دی ماه سال گذشته، سارقان به طلافروشی رضوی در یاسوج دستبرد زده و طلافروش را نیز با خود به گروگان برده و به قتل رساندند.

۱۳۹۷/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...