نسخه چاپی

تحریم ایران، هولوكاست سیاسی آمریكا

«تحریم‌های تحت هدایت امریكا علیه ایران، كه به شكل مستقیم و دردآوری مردم این كشور را هدف قرار داده، وضعیتی غیرقابل تصور را برای آن‌هایی كه زندگیشان وابسته به داروهای پزشكی است، ایجاد كرده است؛ داروهایی كه به شكل ناخوشانیدی تحت تاثیر این تحریم‌های وحشیانه قرار گرفته‌اند.»

به گزارش نمابه نقل ازمشرق، در ادامه اين يادداشت آمده است: «صرف تفکر اعمال تحريم‌هاي غيرقانوني عليه جمهوري اسلامي و به خطر انداختن زندگي ميليون‌ها بيمار حقيقتا اقدامي وحشيانه است که جوهر حقيقي انسانيت و همچنين قوانين بين المللي را نقض مي‌کند.»

سلامي با اشاره به مقاله‌اي که اخيرا در يک روزنامه مهم امريکايي منتشر شده است، مي گويد، غرب «به خوبي از آثار مخرب و ضد انساني» تحريم‌ها عليه زندگي بيماران در ايران آگاه است.

مقاله واشنگتن پست با عنوان «ايران، آثار منفي تحريم‌ها روي بيماران» به جزئيات اينکه چطور کمبود دارو به طور ويژه زندگي «بيماران سرطاني و افراد تحت درمان به دليل ابتلا به اختلالات پيچيده مانند هموفيلي، اسکلروز چندگانه و تالاسمي و همچنين بيماران دياليزي و محتاج به پيوند عضو» را تحت تاثير قرار داده، مي‌پردازد.

رهبر انقلاب اسلامي در سخنراني اخير خود تحريم‌هاي غيرمنطقي غرب را «وحشيانه» دانستند و آن را به عنوان جنگ با يک ملت توصيف کردند.

در اين يادداشت همچنين آمده است: «غرب به خوبي مي‌داند که ايران هرگز به دنبال سلاح اتمي نبوده و به دنبال آن نيز نخواهد بود. با وجود اين، به نظر مي‌رسد آن‌ها بهانه‌اي بهتر از برنامه انرژي هسته‌اي ايران براي اعمال تحريم‌هاي وحشيانه خود با هدف ايجاد يک رژيم دوست با امريکا در اين کشور پيدا نکرده‌اند. توهم بزرگ مورد نظر مقامات امريکا (براي تغيير رژيم در ايران) نشان دهنده اين حقيقت است که مقامات واشنگتن تا چه ميزان از حقيقت دور بوده و چطور به شکل ديو صفتانه‌اي مصمم هستند که به هر بهايي حتي به بهاي کشته شدن ميليون‌ها انسان، به تغيير مورد نظر خود دست يابند.»

اين تحليل‌گر سياسي در پايان خاطر نشان کرد: «غرب، همراه با امريکا، خواسته يا ناخواسته از طريق اين تحريم‌هاي غيرقانوني در حال از بين بردن و کشتن بيماران ايراني است. در حقيقت، آن‌ها به دليل زيان‌هاي جاني که بر ملت ايران وارد مي‌کنند، در پيشگاه عدالت حاضر خواهند شد: چشمان خداوند يقينا نظاره‌گر آنهاست و آن‌ها گرفتار خشم و غضب الهي هستند.»

۱۳۹۱/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...