نسخه چاپی

مظلومی: اسپانیا در خط دفاعی آسیب‌پذیر است

پرویز مظلومی مهاجم اسبق تیم ملی معتقد است كه بازیكنان نباید در این بازی با ترس به میدان بروند و باید بازی شجاعانه‌ای را به نمایش بگذارند.

به گزارش نما، پرویز مظلومی مهاجم اسبق تیم ملی معتقد است که بازیکنان نباید در این بازی با ترس به میدان بروند و باید بازی شجاعانه‌ای را به نمایش بگذارند.
* در مورد کیفیت بازی‌های جام جهانی چه نظری دارید؟
فعلاً که مدعیانی مثل برزیل و آلمان در بازی اول نمایش خوبی نداشتند و احتمالاً موتور آن‌ها در بازی‌های بعدی روشن خواهد شد. در مجموع کیفیت بازی‌ها خوب است.
* نظر شما در مورد ویدئوچک چیست؟
به نظر من ویدئوچک هیجان فوتبال را می‌گیرد. وقتی صحنه مشکوک ایجاد می‌شود، بازی از جریان می‌افتد و هیجان خودش را از دست می‌دهد. هرچند با این روش اشتباهات کمتر می‌شود و حق تیمی خورده نمی‌شود ولی من موافق ویدئوچک نیستم.
* فکر می‌کنید کدام تیم قهرمان شود؟
من یک آبادانی هستم و از قدیم طرفدار برزیل بودم. دوست دارم این تیم قهرمان شود ولی چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما روی نیمار حساب باز می‌کنیم، اما در بازی اول کار خاصی انجام نداد.
* بازی ایران و اسپانیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بازیکنان تیم ملی روحیه خوبی دارند و می‌توانند از این روحیه استفاده کنند. ما مراکش را با تلاش زیاد و البته چاشنی شانس بردیم و امیدواریم مقابل اسپانیا هم خوش‌شانس باشیم. اسپانیا تیم بزرگی است ولی در خط دفاعی آسیب‌پذیر است و ما می‌توانیم روی ضدحملات به آن‌ها آسیب بزنیم.
* فکر می‌کنید از اسپانیا امتیاز بگیریم؟
ما نباید با ترس برابر این تیم بازی کنیم و نباید از اسم اسپانیا بترسیم. بازیکنان ما باید شجاعانه بازی کنند در ضمن من معتقدم شکست دادن مراکش هم آسان نبود و آن‌ها موی دماغ اسپانیا و پرتغال خواهند شد. بچه‌های ما باید خودشان را باور کنند و اگر دفاع تیمی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم از اسپانیا امتیاز بگیریم. نکته مهم دیگر این است که نباید در دقایق ابتدایی از اسپانیا گل بخوریم.
* عملکرد مهاجمان تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
مهاجمان تیم ملی در بازی با مراکش عملکرد چندان خوبی نداشتند و انتظار می‌رود که خط حمله ما آتشین باشد. من امیدوارم که آن‌ها در بازی بعدی نمایش خوبی داشته باشند و به اسپانیا گل بزنند.
* در مورد غیبت چشمی چه صحبتی دارید؟
چشمی در تیم ملی جا افتاده بود و بدون ترس برابر مراکش بازی کرد. فکر نمی‌کنم منتظری یا حسینی بتوانند خیلی خوب جای چشمی را پر کنند ولی امیدوارم هر فردی که بازی کرد، عملکرد خوبی داشته باشد.

۱۳۹۷/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...