نسخه چاپی

واكنش عضو شورای شهر به عملكرد ضعیف معاون حمل و نقل ترافیك شهرداری تهران

رئیس كمیسیون حمل و نقل ترافیك شورای شهر با بیان اینكه در توزیع تعداد كارت بلیت مترو محدودیتی وجود ندارد، گفت: پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیك شهرداری در اجرا سخت‌گیرانه برخورد می‌كند و خوب عمل نمی‌كند و دلایل امر را توضیح نمی‌دهد به نوع نگاه و برخورد ایشان اشكال وارد است.

به گزارش نما، محمد علیخانی در خصوص صدور کارت بلیت یکساله مترو و اتوبوس برای خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکردند، گفت: قرار بود شهرداری این کار را انجام دهد ولی متأسفانه معاونت حمل و نقل ترافیک در اجرا عقب است.

وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال این بود که به خبرنگاران فشار وارد کند گفت: اما شورا در مصوبه آورد که به عده‌ای از خبرنگاران طرح ترافیک داده و الباقی نیز کارت بلیت یکساله دریافت کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر با بیان اینکه در توزیع تعداد کارت بلیت مترو محدودیتی وجود ندارد، گفت: پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری در اجرا سخت‌گیرانه برخورد می‌کند و خوب عمل نمی‌کند و دلایل امر را توضیح نمی‌دهد به نوع نگاه و برخورد ایشان اشکال وارد است.

وی در پاسخ به این پرسش که سه ماه از سال گذشته و هنوز کارت بلیت‌ها صادر نشده است، گفت: تا کنون اعتراض و شکایتی نداشته‌ایم بحث ما نظارت است و در اجرا دخالت نمی‌کنیم اگر کسی شکایت و اعتراض کند ورود می‌کنیم.

به گفته علیخانی رویه غلط باید اصلاح شود و در هفته آینده حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

۱۳۹۷/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...