نسخه چاپی

وقتی حجاب ماهی انتخاباتی می‌شود!

عکس خبري -وقتي حجاب ماهي انتخاباتي مي‌شود!

این روزها خبرهایی شنیده می شود از طراحی رسانه‌ای برخی رسانه‌های موسوم به جریان انحرافی كه می‌خواهند با مستمسك قراردادن این سخنان هوشمندانه رهبر انقلاب به مقابله با گشت‌های ارشاد بپردازند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، "بعضى از همين‌هایى كه در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقيه‌ى آقايان - الان در اين تريبون از آنها تعريف كرديد، خانم‌هایى بودند كه در عرف معمولى به آنها مي‌گويند«خانم بدحجاب»؛ اشك هم از چشمش دارد مي‌ريزد. حالا چه كار كنيم؟ ردش كنيد؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به اين جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به اين اهداف و آرمان‌هاست. او يك نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقص‌هاى اين حقير باطن است؛ نمى‌بينند. «گفتا شيخا هر آنچه گویى هستم/ آيا تو چنان كه مينمایى هستى؟».


ما هم يك نقص داريم، او هم يك نقص دارد. با اين نگاه و با اين روحيه برخورد كنيد. البته انسان نهى از منكر هم مي‌كند؛ نهى از منكر با زبان خوش، نه با ايجاد نفرت."


این سخن رهبر فرزانه انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی بارها و بارها در رسانه های مکتوب و دیجیتالی منعکس شد و راهکاری را که برگرفته صحیح از آموزه‌های دینی است برای برخورد با این منکر اجتماعی نشان داد و خط بطلانی کشید بر نگاه‌های افراطی برخی مدعیان که بدحجابان جامعه را با الفاظ زشت می‌نامیدند و در تریبون‌های رسمی با خطرات حیوانات مقایسه می کردند!


اما در این میان نکته دیگری نیز وجود دارد و آن برخورد صریح و قاطع با هنجارشکنانی است که آگاهانه و برنامه‌ریزی شده اقدام به قداست شکنی می‌کنند. هرچند که درصد این افراد بسیار پایین است اما موجبات بدنامی سایر افراد جامعه و گسترش ناهنجاری‌ها را فراهم می‌کنند و بر همین اساس وجود نیروی انتظامی در پایان فعالیت همه دستگاه‌های فرهنگی در جامعه لازم و ضروری است.


این روزها خبرهایی شنیده می شود از طراحی رسانه‌ای برخی رسانه‌های موسوم به جریان انحرافی که می‌خواهند با مستمسک قراردادن این سخنان هوشمندانه رهبر انقلاب به مقابله با گشت‌های ارشاد بپردازند.


هرچند که لازم است در برخی شیوه‌های برخورد در این گشت‌ها تجدیدنظر شود و برخوردها به همان هنجارشکنان مغرض و ساماندهی شده منتهی شود اما برخورد سلبی با گشت‌های امنیت اخلاقی که نشان از فعالیت تبلیغاتی-انتخاباتی جریان مذکور دارد در دستور کار قرار گرفته است.



برای اطلاع اهالی رسانه این گروه مدعی ولایت مداری، خالی از لطف نیست تا فرمایش دیگری از رهبر انقلاب را بیاوریم که می گویند: "یک جریان فساد هم فسادهاى اخلاقى و رواج منکرات است. با این هم باید مقابله و مبارزه کرد. ما خوب مى‏دانیم، این جزو تعالیم اسلام است که با زبان و تبیین باید مردم را با فضایل اخلاقى آشنا کرد و از منکرات دور نگه‏داشت. این به جاى خود درست؛ اما با شیوع منکرات و با تظاهرِ به آن باید مقابله کرد. اسلام مرتکبِ منکر را نصیحت و هدایت مى‏کند؛ اما حد هم براى او مى‏گذارد. با صِرف زبان و توصیه نمى‏شود کارى کرد. قدرت نظام باید جلوِ سیرِ فحشا و فساد را بگیرد. اجازه ندهید که هوس‌هاى یک عدّه معدود و یک گروه کوچک و اندک در داخل جامعه، موجب اغواى ذهن و فکر دختر و پسر جوان و مرد و زن مؤمنى شود که هیچ انگیزه فسادى ندارند. شما باید جلوِ آن‏گونه افراد را بگیرید. همه مسؤولان بخشهاى مختلف کشور در این زمینه مسؤولند."


لذا به نظر می رسد این جریان خدوم! تور خدمت را در حوزه های دیگری چون اقتصاد و معیشت مردم پهن کنند تا بساط بسیاری از مفاسد اخلاقی و اجتماعی برچیده شود و مردم آبرومند کشورمان به زندگی درخور دست یابند آن گاه می توانند ماهی انتخاباتی خود را هم صید کنند.

۱۳۹۱/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...