نسخه چاپی

مقابل پرتغال باید تاكتیك دفاع و ضد حمله را اجرا كنیم

محمد پنجعلی در خصوص دیدار تیم ملی كشورمان برابر پرتغال اظهار داشت: به نظرم در این بازی به نسبت بازی با اسپانیا بهتر ظاهر خواهیم شد، چون هم تیم ما اعتماد به نفس بالاتری پیدا كرده و هم پرتغال از اسپانیا ضعیف‌تر است.

به گزارش نما، محمد پنجعلی در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان برابر پرتغال اظهار داشت: به نظرم در این بازی به نسبت بازی با اسپانیا بهتر ظاهر خواهیم شد، چون هم تیم ما اعتماد به نفس بالاتری پیدا کرده و هم پرتغال از اسپانیا ضعیف‌تر است.

وی افزود: فوتبال در سطح جام جهانی کاملا حرفه‌ای است، چون اعتماد به نفس‌مان بالا رفته نباید احساسی شده و مقابل پرتغال از دفاع کردن غافل شویم. در این بازی هم باید تاکتیک دفاعی و استفاده از ضدحملات را دستور کارمان قرار دهیم. اگر بخواهیم بی گدار به آب بزنیم اتفاقات بدی رقم خواهد خورد.

پیشکسوت فوتبال کشور درمورد مهار رونالدو گفت: اگر در این بازی بتوانیم مثل ۲ بازی گذشته روزنه‌ها را ببندیم و یک دفاع منسجم داشته باشیم رونالدو کاری نمی‌تواند بکند، چون دفاع مقابل حمله‌های گروهی اسپانیا از مهار رونالدو سخت‌تر بوده و ما از پس این کار به خوبی بر آمدیم.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که بازی ایران مقابل پرتغال را چگونه پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: فوتبال بازی غیر قابل پیش‌بینی است که شانس هم در آن دخیل است و همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده میدان نیست.

۱۳۹۷/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...