نسخه چاپی

جزئیات سفر هیئت پارلمانی آلمان به تهران

عکس خبري -جزئيات سفر هيئت پارلماني آلمان به تهران

هیئت 5نفره پارلمان آلمان در قالب گروه دوستی و پارلمانی آلمان و ایران برای دیدار با مسئولان سیاسی و پارلمانی ایران به تهران می آید.

به گزارش نمابه نقل ازمهر، ریاست این هیئت پارلمانی را بیژن جیر سرایی عضو ایرانی تبار پارلمان آلمان بر عهده دارد.

همچنین خانم کریستین مولر از حزب سبز های پارلمان آلمان در این هیئت حضور دارد.وی قبلا معاون وزیر خارجه آلمان بوده است.

توماس فابیست از حزب دموکرات مسیحی ، آنجلیکا گراف از اعضای قدیمی حزب سوسیال دموکرات و دبیر هیئت پارلمانی از دیگر اعضای گروه دوستی پارلمانی آلمان و ایران به شمار می روند.

این هیئت علاوه بر دیدار با همتایان ایرانی خود با رئیس مجلس، رئیس کمیسیون سیاست خارجی، رئیس کمیسیون حقوق بشر قوه قضاییه، رئیس اتاق بازرگانی از جمله برنامه های این هیئت است.

این هیئت همچنین از یکی از شرکت های خودروسازی داخلی نیز بازدید خواهد کرد.

لازم به یادآوری است 5ایرانی در پارلمان آلمان حضور دارند که با توجه به جمعیت ایرانیان این کشور در نوع خود حایز اهمیت است چرا که حدود 120 هزار ایرانی در آلمان حضور دارند و این در حالی است که ترک ها با جمعیتی معادل 2میلیون نفر جمعیت همچون ایرانیان 5نماینده در پارلمان این کشور دارند.

۱۳۹۱/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
Hossein
0
0
۱۳۹۱/۸/۶
بسمه تعالي واقعا انسان چقدر بايد به ساده دلي امثال آقاي جواد هروي افسوس بخورد. ايشان براي اينکه يک بار هم به هزينه بيت المال بيايند آلمان چه مملکت فروشي که نمي کنند. اسلا انگار نه انگار که آنها براي ما چه خواب هايي ديده اند و براي چه در بحبوخه جنگ نرم تا پشت خاک ريز ما هم تک کرده اند. شما دوستان چه خوب بود اسم آن نماينده به اصطلاح پارلمان آلمان ، بهمراه سابقه او که در ويکي پديا موجود است را هم در دنباله اين خبر مي نوشتيد تا خوانندگان اين خبر بهتر سوراخ دعا را پيدا کنند.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...