نسخه چاپی

ادامه روند كاهشی نرخ مرغ در بازار

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به ازدیاد تولید و افزایش عرضه در برابر كاهش تقاضا، روزانه به طور متوسط قیمت هر كیلو مرغ با افت 100 تومانی در بازار روبروست كه این امر زیان انباشت مرغدار را به همراه دارد.

به گزارش نما، مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 100 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 700،مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 500، توزیع درب واحد های صنفی 6 هزار و 650 و خرده فروشی 7 هزار و 300 تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 300 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 300 تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 و فیله مرغ 15 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه روند کاهشی نرخ مرغ در بازار ادامه دارد،گفت: با توجه به ازدیاد تولید و افزایش عرضه در برابر کاهش تقاضا، روزانه به طور متوسط قیمت هر کیلو مرغ با افت 100 تومانی در بازار روبروست که این امر زیان انباشت مرغدار را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه امکان پیش بینی بازار مرغ در روزهای آتی وجود ندارد،بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی اعلام بار از طرف مرغداران و کاهش تقاضا در بازار پیش بینی می شود که اتفاق خاصی تا پایان هفته در بازار مرغ رخ ندهد.

یوسف‌خانی حداقل نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 8 هزار و 300 تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که هم اکنون مرغداران در فروش هر کیلو مرغ زنده با زیان 500 تا 700 تومانی روبرو هستند.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه قیمت تخم مرغ از ثبات نسبی در بازار برخوردار است، تصریح کرد: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ 7 هزار تومان و شانه ای 14 هزار تومان است که در هفته های اخیر به سبب همخوانی عرضه و تقاضا مشکلی در این بازار وجود نداشته است.

۱۳۹۷/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...