نسخه چاپی

انقلاب ارزش ها و انقلاب در ارزش ها

دكتر اسداله بادامچیان

هفتم تیر یادآور ایامی است که تمام کینه استکبار و نفاق، در قالب یک انفجار بر بهشتی و یارانش فروریخت. تا شیطان بزرگ و شیاطین دستآموزش تصور کنند با شهید کردن بهشتی و چهرههای صادق انقلاب اسلامی، میتوانند بنای مستحکم و بنیان مرصوص نظام جمهوری اسلامی را ویران کنند. اما این جنایت بزرگ، برای جانیان جهانی، و خط نفاق و مزدورانی چون بنی صدر و رجوی رسوایی بزرگی ایجاد کرد که به ناچار با قیافههای زبون و مسخره به اردوگاه اربابان پلیدشان گریختند و با ذلت نوکران شیطان بزرگ شدند.
از این طرف شهادت نورانیتی ایجاد کردکه تاریکیها را از اذهان سادهاندیش و گرفتار ظلمات کفر و نفاق و شرک و دنیا پرستی زدود و خورشید درخشان بهشتی شهید و یارانش در امتداد عاشورای 61 در کربلای 1360 ایران بندگان خدا را از ناآگاهیها و تحیر و سرگردانی در تشخیص جبهه حق از باطل نجات داد.
و بذل مهجته فیک لیستنفذ عبادک من الجهاله و حیره الضلاله(زیارت اربعین) بهشتی یک ملت بود برای ملت ما، اما بخشهایی از ملت، خودشان را در بهشتی نمییافتند و زمانی که شهید شد دانستند که بهشتی یعنی خود ملت و ملت یعنی بهشتی،لذا در تشییع پیکر پاک او و شهدا فریاد برآوردند ایران پر از بهشتیه، آمریکا در چه فکریه؟
اکنون در سی و هفتمین سالگرد حادثه عبرتآموز هفتم تیر، آیت ملت ما دوباره بهشتیهای موجود راخواهد شناخت تا قبل از آنکه استکبار آنها را به خاک و خون بکشد، از آنها حفاظت نماید؟ و آیا با بهشتیها کار خواهد کرد، تا آنچه آرمان بهشتی و موجب بهشتی شدن زندگانی مردم در دنیا و آخرت خواهد شد، بدست آورد؟
آیا ملت ما این آگاهی را یافته است که دارندگان تفکر بنیصدری، قطبزادهای، چپگرایی، راستگرایی، ملیگرایی بدون مکتب، تفکر نفاق مدعی مبارزه با امپریالیسم را بخوبی بشناسد و فریب آنها را خنثی کند!
آیا ملت ما راه و تفکر و خط بهشتی و امام خمینی و امام خامنهای راخواه شناخت تا در کوره راههای منتهی به باطلاق و مردابها گرفتار نشود؟
راه بهشتی و خط و تفکر بهشتی چه بود؟
بهشتی میفرمود: «اگر انقلابی ر ایران روی داده است، جهت این انقلاب روشن است. حاکمیت صدق، حاکمیت حق، حاکمیت عدل، حاکمیت عفت، حکمیت تقوا، حاکمیت مهر و عطوفت برادری اسلامی، حاکمیت قهر و غضب فیالله، دوستی با دوستان خدا،دشمنی با دشمنان خداست. انقلاب برای حاکمیت این ارزشهای متعالی و مبارزه با ضد ارزش هایی بود که سالها و قرنها بر زندگی ما مردم، بر اخلاق ما مردم، بر روابط ما مردم، در زندگی خصوصی و خانوادگی و اجتماعی و اداری و سیاسی و اقتصادی ما مردم، حاکم بود.
صادقانه میگویم که ما جز تأکید و پافشاری روی معیارهای اسلامی و مکتبی هیچ انگیزهای نداریم.
انقلاب در درجه اول انقلاب ارزشهاست و در آن هدف نهایی هم انقلاب در ارزشهاست والا از دگرگونگی شکلها کاری ساخته نیست. ما باید مواظب باشیم به عمر باقی مانده هم ضد ارزش های طاغوتی که در جامعه ما رسوباتش هنوز باقی است پایان دهیم.
***
این سخنان اصلی شهید آیت الله دکتر بهشتی است که مظلوم زیست و خار چشم دشمنان انقلاب بود.
این هم سخنان لحظه شهادت و عروج به مقام عندرب اوست که لحظهای قبل از شهادت در قتلگاه و شهادتگاه خود رو به حاضران کرد وگفت: برادران ما باید دیگر اجازه ندهیم آمریکا مهرههایش را بر ما تحمیل کند و ناگهان چهرهاش و کلامش تغییر کرد و فرمود:
برادران بوی عطر میآید، میشنوید؟
و ناگهان انفجار و « الی الّرفیق الاعلی»
***
به بهشتی و بهشتیها انقلاب اسلامی، ظلم نکنیم زیرا در مظلومیت بهشتی، یاران ناآگاه هم مقصر بودند.
همان راه بهشتی را برویم تا طاغوت و رسوباتش پایان یابند و نورانیت الهی بر سرزمین اهورایی ما حاکم شود. چنین باد انشاءالله

۱۳۹۷/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...