نسخه چاپی

5 پرسپولیسی مقابل پرسپولیس

اتقاقا شرایط این روزهای راه آهن طوری پیش می رود كه به نظر می رسد در بازی فردای دو تیم هر 5 نفر شانس فیكس بازی كردن را خواهند داشت.

به گزارش نما، سایت گل نوشت: به غیر از علی دایی که نقش اول بازی فردای پرسپولیس مقابل راه آهن خواهد بود، در ترکیب تیم راه‌آهن هم می توان چهره هایی پیدا کرد که برای درخشش مقابل سرخ ها انگیزه فراوانی دارند.

در واقع تعداد پرسپولیسی های راه آهن آنقدر هست که منتظر جدال های زیبایی در بازی فردا باشيم. در ترکیب راه آهن 5 بازیکن به نام های فرشید کریمی، محمدرضا مامانی، فرزاد آشوبی، حسین کعبی و بهادر عبدی حضور دارند که هر 5 نفر در تیمی که در لیگ هفتم آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را رقم زد حضور داشتند. در این بین بازیکنی مثل بهادر عبدی آماری جالب مقابل پرسپولیس دارد و او تنها در دو دیدار فصل گذشته 4 گل به این تیم زده که در نوع خودش آماری فوق العاده به نظر می رسد.

اتقاقا شرایط این روزهای راه آهن طوری پیش می رود که به نظر می رسد در بازی فردای دو تیم هر 5 نفر شانس فیکس بازی کردن را خواهند داشت و شاید دایی با عده ای پرسپولیسی به جنگ تیم سابقش برود تا با استفاده از عنصر انگیزه بار دیگر برنده این جدال مهم باشد.

در هر حال از حالا می توان منتظر نمایش پرسپولیسی های سابق در ترکیب راه آهن نشست و مطمئن بود چنانچه هر کدام از این بازیکنان در ترکیب اصلی قرار بگیرند، حتی اگر فرم ایده‌آلی نداشته و تا اینجای فصل کار خاصی برای تیم شان نکرده باشند برای پرسپولیس کاملا خطرناکند و بهترین بازی فصل شان را انجام خواهند داد.

۱۳۹۱/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...