نسخه چاپی

بیرانوند در گفتگو با نما:

مسئولین با زندگی اشرافی نمی‌توانند مردم را درك كنند/ مدیران دولتی خود را موظف به حل مشكلات مردم نمی داند

عکس خبري - مسئولين با زندگي اشرافي نمي‌توانند مردم را درک کنند/ مديران دولتي خود را موظف به حل مشکلات مردم نمي داند

نماینده ادوار مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر كسی واقعا" دلسوز مردم و كشور است باید با تكیه بر توان داخل، اقتصاد درون زای برون گرایی را درجامعه طراحی نماید كه به سبب آن فرصت های كاری در كشور ایجاد شده و جوانان مشغول كار شوند.

بهرام بیرانوند نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله تاسف انگیز دریافت حقوق های نجومی و عدم درک مشکلات معیشتی مردم از سوی مسئولان اشرافی درکشور، گفت: ما می دانیم مسئولان اشرافی مشکل معیشت و درآمد ندارند و بقیه جامعه را با سطح درآمدی خود می سنجند که این برای مسئولان و مدیرانی که در نظام اسلامی باید هدفشان خدمت به مردم باشد ناپسند است.
وی با انتقاد از عملکرد دولت در پرداختن به حواشی و غفلت از توجه به دغدغه اساسی مردم در شرایط نابسامان کنونی اقتصاد کشور، اظهار نمود: امروز اگر کسی واقعا" دلسوز مردم است با حرف و شعار نمی تواند کاری از پیش ببرد و باید با تکیه بر توان داخل، اقتصاد درون زای برون گرایی را درجامعه طراحی نموده و با اداره و عزم قاطع آن را اجرائی نماید تا جوانان کشور را مشغول کار کند.
بیرانوند عنوان نمود: امروز برای معضل بیکاری و رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش با مدیریت انقلابی و جهادی لازم است لیکن دغدغه دولت در غالب موارد و حتی به صورت تمام وقت پرداختن به حواشی و فضای مجازی و کنسرت و برخورد با گشت ارشاد شده و امور حاشیه ای بزرگنمایی می شود که این رویکردها بوضوح نشان می دهد عنصر اصلی مدیریتی دولت دنبال حل مشکلات مردم نیست.
وی با اذعان به تاکیدات مکرر امام خمینی ( ره) و مقام معظم رهبری بر ساده زیستی مسئولان در کشور، خاطر نشان کرد: بدون شک بنا بر فرموده امام (ره) آن روزی که رئیس جمهور و مسئولان ما در کشور از طایفه اشراف بوده و زندگی اشرافی و تجملاتی داشته باشند روز مصیبت مردم و تحمیل سختی های فراوان بر ملت است.



۱۳۹۷/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...