نسخه چاپی

درخشان ایراد تیم ملی را گرفت

پیشكسوت فوتبال كشورمان گفت: تیم ملی ایران برخلاف خط دفاعی مستحكم، در كار‌های تهاجمی و حفظ توپ ضعف دارد و باید برای تكمیل تاكتیك‌های تیم ملی این دو ضعف را به مرور زمان برطرف كنیم.


به گزارش نما، حمید درخشان در خصوص بازی شب گذشته تیم ملی ایران مقابل پرتغال و حذف این تیم گفت: بازی خیلی خوبی مقابل پرتغال انجام دادیم. اگر زودتر به خودمان می‌آمدیم و گل تساوی را به پرتغال می‌زدیم شرایط تغییر می‌کرد و حتی شانس صعود به مرحله بعد را هم داشتیم.

وی افزود: در بازی با پرتغال، اسپانیا و مراکش تمام بازیکنان بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند و نمی‌توان تنها یک بازیکن را به عنوان برترین بازیکن انتخاب کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم ملی ایران برخلاف خط دفاعی مستحکم، در کار‌های تهاجمی و حفظ توپ ضعف دارد و باید برای تکمیل تاکتیک‌های تیم ملی این دو ضعف را به مرور زمان برطرف کنیم.

درخشان اظهار داشت: بدون شک حضور کی‌روش در تیم ملی ایران در مدت ۷ سال، تأثیر مثبتی روی روند عملکرد بازیکنان داشته و تمدید قرارداد بلند مدت با این مربی به عهده فدراسیون فوتبال است.

وی درمورد تعویض‌های کی‌روش در بازی با پرتغال هم تصریح کرد: به هر حال تشخیص مربی حضور بازیکنانی بوده که در فهرستش قرار داشتند و ما از بیرون زمین بازی را تماشا می‌کردیم و نمی‌توانیم خودمان را در موقعیت کی‌روش قرار دهیم.

۱۳۹۷/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...