نسخه چاپی

لزوم ارزیابی ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان

شهریار افندی‌زاده درباره كلیات ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان، گفت: موضوع حمل‌ونقل دانش‌آموزان اهمیت بسیار زیادی دارد و این ایمنی باید برای دانش‌آموزان لحاظ شود.

به گزارش نما، شهریار افندی‌زاده در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران درباره کلیات ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان، گفت: موضوع حمل‌ونقل دانش‌آموزان اهمیت بسیار زیادی دارد و این ایمنی باید برای دانش‌آموزان لحاظ شود.

وی بیان داشت: در سال 78 وزارت کشور و آموزش و پرورش مصوبه‌ای در خصوص حمل‌ونقل و ایمنی دانش‌آموزان داشتند و تمامی موضوعات مربوط به رانندگان و نحوه صلاحیت آنها را مشخص کرده‌اند.

قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در سال 88 نیز اعضای شورای شهر وقت مصوبه‌ای در خصوص سرویس‌های مدارس داشته‌اند.

وی افزود: از نظر آیین‌نامه اجرایی در خصوص ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان کمبودی نداریم و از سوی دیگر نیز قراردادها با رانندگان سرویس مدارس را آموزش و پرورش منعقد می‌کند و شهرداری تنها نقش نظارت را دارد.

افندی‌زاده بیان داشت: اگر مصوبات دقیق و کامل از سوی دستگاه‌های ذیربط اجرایی شود دیگر نیاز به مصوبه جدیدی نیست و بر همان اساس می‌توانیم اقدام کنیم.

۱۳۹۷/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...