نسخه چاپی

ورمزیار: بازی با پرتغال بهترین نوع فوتبال ما بود

ورمزیار با اشاره به نمایش خوب ملی‌پوشان كشورمان در نیمه دوم دیدار مقابل اسپانیا گفت: ما حتی در نیمه دوم اسپانیا را تحت فشار گذاشتیم و این توانایی را داشتیم كه به دروازه این تیم حمله كنیم. مقابل پرتغال نیز به خوبی دفاع و حمله كردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. این بهترین نوع فوتبال ماست.

به گزارش نما، صادق ورمزیار درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی 2018 که با کسب چهار امتیاز همراه بود، اظهار داشت: درست است که ما از این رقابت‌ها حذف شدیم، اما همان ابتدا گفتیم که امیدواریم حذف‌شده سرافراز باشیم. بازیکنان تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشتند و تمام توان خود را در بازی‌ها گذاشتند. به جز تیم‌هایی مانند اسپانیا که با مالکیت توپ بر ایران غلبه می‌کنند، در این جام جهانی دیدیم که مالکیت توپ، عامل خیلی تأثیرگذاری محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به نمایش خوب ملی‌پوشان کشورمان در نیمه دوم دیدار مقابل اسپانیا گفت: ما حتی در نیمه دوم اسپانیا را تحت فشار گذاشتیم و این توانایی را داشتیم که به دروازه این تیم حمله کنیم. مقابل پرتغال نیز به خوبی دفاع و حمله کردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. این بهترین نوع فوتبال ماست. با اینکه از جام جهانی حذف شدیم، مردم از عملکرد ملی‌پوشان راضی هستند، همان‌طور که برخی اوقات استقلال و پرسپولیس بازی خوبی ارائه می‌کنند و شکست می‌خورند، اما هواداران تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. ایران دو بازی خوب مقابل اسپانیا و پرتغال ارائه کرد و با دفاعی خوب مقابل مراکش، سه امتیاز شیرین کسب کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی ایران می‌تواند به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2019 دست یابد یا خیر، تصریح کرد: این جوانان توانایی انجام هر کاری را دارند. میانگین سنی بازیکنان ایران خیلی بالا نیست و ما می‌توانیم از این پتانسیل‌ها به خوبی استفاده کنیم. ما خیلی به دنبال بازیکنان لژیونر بودیم، اما بازیکنانی بیشتر به کمک ما آمدند که در ایران هم بازی می‌کنند.

ورمزیار با اشاره به لزوم اهمیت دادن به تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم باید از مربیان خیلی خوب و توانا در رده‌های پایه استفاده کنیم و مربیان ایرانی را کنار آنها بگذاریم تا از این مربیان، آموزش ببینند. وقتی بازیکنان ما در جام جهانی اینقدر خوب ظاهر می‌شوند، یعنی می‌توانند عملکرد خیلی خوبی در جام ملت‌های آسیا و حتی المپیک داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا موافق ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران تا جام ملت‌های آسیاست یا خیر، گفت: اگر در کنار چنین مربیانی از دستیاران ایرانی استفاده کنیم، حضور آنها برای فوتبال ایران مثمرثمر خواهد بود. مربیان ایرانی باید کنار مربیان بزرگ خارجی حضور داشته باشند و آموزش ببینند.

۱۳۹۷/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...