نسخه چاپی

نباید توقع زیادی از تیم ملی داشته باشیم

ذوالفقار نسب گفت: تیم ملی نتایج خوبی برابر حریفان قدرتمند خود كسب كرد و نباید توقع زیادی از تیم ملی داشته باشیم و تا همین جا هم كار بزرگی كردند.

به گزارش نما، بیژن ذوالفقار نسب درباره تساوی تیم ملی ایران برابر پرتغال و حذف از جام جهانی روسیه اظهار کرد: تیم ملی نسبت به 2 بازی قبلی خود با برنامه تر بود و اگر مهاجمان تیم ملی بهتر عمل می کردند به طور حتم می توانستیم برابر پرتغال به برتری دست یابیم.

او ادامه داد: تیم ملی نتایج خوبی برابر حریفان قدرتمند خود کسب کرد و نباید توقع زیادی از تیم ملی داشته باشیم و تا همین جا هم کار بزرگی کردند.

ذوالفقار نسب درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی روسیه بیان کرد: به هر حال فوتبال کشورمان پیشرفت کرده است و نسبت به ادوار حضور در جام جهانی بهترین عملکرد داشتیم و باید روند رو به رشد ما در رقابتهای جهانی ادامه یابد.

کارشناس فوتبال درباره راهکار تیم ملی برای موفقیت در دوره بعدی جام جهانی تصریح کرد: باشگاه ها باید تقویت شوند و بودجه مناسب در اختیار آنها قرار بدهیم تا برای تیم ملی پشتوانه سازی صورت بگیرد. اگر باشگاه ها از لحاظ کیفی در سطح پایین باشند پیشرفت در فوتبال کشورمان کند خواهد بود و شاهد سازندگی در فوتبال نیستیم.

او در پایان درباره اینکه درخشش ملی پوشان باعث حضورشان در تیم های مطرح اروپا می شود، خاطر نشان کرد: بله به احتمال زیاد 2، 3 بازیکن تیم ملی به تیم های مطرح انتقال می یابند و امیدوارم شاهد درخشش بازیکنان خود در تیم های باشگاهی شان باشیم.

۱۳۹۷/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...