نسخه چاپی

نامناسب بودن نوع نظارت بر سرویس مدارس

افشین حبیب‌زاده صبح امروز در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در موافقت با طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان گفت: این طرح، طرح بسیار مهمی است كه با جمعیت كثیری از خانواده‌های تهرانی مرتبط است و مورد خواست مردم است.


به گزارش نما، افشین حبیب‌زاده صبح امروز در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در موافقت با طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان گفت: این طرح، طرح بسیار مهمی است که با جمعیت کثیری از خانواده‌های تهرانی مرتبط است و مورد خواست مردم است.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مردم در مراجعات متعددی که داشته‌اند از خدمات مربوط به حمل و نقل دانش آموزان نارضایتی‌شان را اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: اهمیت موضوع می‌طلبد اسناد بالادستی در این باره مورد بازنگری قرار گیرد. این کار توسط کارشناسان کمیسیون حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفته و در طرح کنونی این مسئله مطرح شده و آمده است و حتی نواقص آن اسناد نیز حتی برطرف شده است.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اسناد بالادستی دچار نواقص و پیچیدگی‌هایی بوده است که قابلیت اجرایی ندارد، تصریح کرد: نوع نظارت بر سرویس‌ها مناسب نیست و تمام گلایه‌ها نیز از این بابت است بنابراین اظهارات آقای دکتر مسجدجامعی با مفاد این طرح مغایرتی ندارد.

حبیب‌زاده ادامه داد: اجازه بدهیم این اسناد بالادستی بار دیگر مورد بازنگری مجدد شود. ما گفتیم این طرح قابلیت قانونگذاری ندارد بنابراین این فرصت را به شهرداری دادیم تا اسناد را مورد بررسی قرار داده و لایحه خود را به شورای شهر ارائه دهد.

۱۳۹۷/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...