نسخه چاپی

تداوم واكنش ها به سفر ترامپ به انگلیس

اتحادیه ملی كارگران بخش حمل و نقل، راه‌آهن و دریایی انگلیس روز سه شنبه اعلام كرد قرار است در 13 ماه جولای اعتصابی از سوی كاركنان خط پیكدیلی، از خطوط متروی لندن، در اعتراض به شرایط نامناسب كاری و همزمان با سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا به این كشور صورت گیرد.

به گزارش نما، اتحادیه ملی کارگران بخش حمل و نقل، راه‌آهن و دریایی انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد قرار است در 13 ماه جولای اعتصابی از سوی کارکنان خط پیکدیلی، از خطوط متروی لندن، در اعتراض به شرایط نامناسب کاری و همزمان با سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به این کشور صورت گیرد.

در بیانیه امروز اتحادیه ملی کارگران بخش حمل ونقل، راه‌آهن و دریایی انگلیس تائید شد که کارکنان خطوط متروی پیکدیلی این اعتصاب را در اعتراض به شرایط کاری نامناسب خود صورت خواهند داد.

در بیانیه اتحادیه ملی کارگران بخش حمل ونقل، راه‌آهن و دریایی انگلیس آمده است: اختلافات میان اتحادیه ملی کارگران حمل و نقل و بخش مدیریت خطوط متروی پیکدیلی همچنین تحت تاثیر ناکامی اخیر آنها برای حل مسئله سن کارکنان خطوط متروی مذکور قرار دارد و نقض مکرر توافقات صورت گرفته میان دو طرف سبب تضعیف روابط میان مسئولان خطوط متروی پیکدیلی و کارکنان آن شده است.

بنا به اعلام اتحادیه ملی کارگران بخش حمل ونقل، راه‌آهن و دریایی انگلیس نزدیک به 500 هزار نفر روزانه از خطوط متروی پیکدیلی استفاده می‌کنند. این خط مترو یک مسیر حیاتی است که لندن را به فرودگاه هیترو، پر رفت و آمدترین فرودگاه در انگلیس و در اروپا، متصل می‌کند.

سفر ماه جولای رئیس جمهور آمریکا به انگلیس اولین سفر رسمی او به این کشور از زمان آغاز ریاست جمهوری او در اوایل سال 2017 است.سفر ترامپ به انگلیس بارها به دلیل مخالفت‌های صورت گرفته از سوی برخی مقامات انگلیسی و مردم این کشور به تعویق افتاده است.

۱۳۹۷/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...