نسخه چاپی

آيت الله سبحاني عنوان كرد:

هشدار نسبت به تشكیل كلیساهای خانگی

یكی از مراجع تقلید شیعیان بیان كرد: شیوخ منطقه صرفا با دین دشمنی ندارند، بلكه با روحیه انقلابی ما مخالفند و از روحیه انقلابی تشیع وحشت دارند.

به گزارش نمابه نقل از مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار جمعی از طلاب و استادان حوزه علمیه مسجد سلیمان، در مؤسسه امام صادق(ع) قم، ضمن هشدار نسبت به فعالیت‌های ضدشیعی در منطقه خوزستان، گفت: دشمنانی که از خارج علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند به خوزستان توجه ویژه‌ای دارند و با دادن پول و امکانات از مردم می‌خواهند که از تشیع برگردند.

وی تأکید کرد: در بعضی از کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس شرط اقامت در این کشورها را برگشتن از تشیع قرار داده اند که این مسئله نشان از دشمنی جدی آنان با تشیع دارد.

افرادی که سیاست ضد شیعی و ضد اسلامی را دنبال می کنند مسلمان نیستند

این مرجع تقلید افزود: افرادی که سیاست ضدشیعی و ضداسلامی را دنبال می‌کنند ارتباطی به شیعه و سنی ندارند و اصلا مسلمان نیستند.

وی ادامه داد: شیخ‌های منطقه که سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کنند، وقتی از کشور خود بیرون می‌روند، بی‌دینی خود را نشان می‌دهند و در حالی که نه قبا دارند و نه عبا و به عیش و نوش و خوش‌گذرانی می‌پردازند و وقتی به کشورشان باز می‌گردند به دنبال این هستند که ما را از دینمان بازدارند، البته این‌ها صرفا با دین دشمنی ندارند، بلکه با روحیه انقلابی ما مخالفند و از روحیه انقلابی تشیع وحشت دارند.

روحانیون خوزستان باید مراقب فعالیت ضداسلامی وهابیون در منطقه باشند

آیت‌الله سبحانی افزود: وظیفه روحانیت خوزستان تنها این نیست که به مسجد بروند و نماز جماعت اقامه کنند، بلکه باید مراقب فعالیت ضداسلامی وهابیون در منطقه باشند.

وی خطاب به روحانیون تأکید کرد: هوشیار باشید، مبادا اجازه دهید کلیساهای خانگی تشکیل دهند و یا وهابیون در خانه‌های مردم به تبلیغ وهابیت بپردازند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید افزود: شما باید به مبانی وهابیت تسلط داشته باشید و بدانید که آن‌ها چه می‌گویند و با منطق خودشان به آن‌ها جواب دهید.

۱۳۹۱/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...