نسخه چاپی

جلسه كابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی وخامت اوضاع در منطقه

كابینه امنیتی رژیم صهیونیستی عصر یكشنبه برای گفت‌وگو درباره جزئیات آماده‌سازی‌ها درخصوص وقوع جنگی در منطقه، تشكیل جلسه می‌دهد.

به گزارش نما، وبگاه امنیتی «دبکافایل» وابسته منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه امنیتی این رژیم برای بررسی اوضاع جنوب سوریه و همچنین تداکرات برای نبردی تمام عیار با گروه‌های مقاومت در منطقه، تشکیل جلسه می‌دهد.

«گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی، که به تازگی از سفر آمریکا بازگشته، درباره سیاست نظامی واشنگتن در قبال عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در جنوب این کشور به وزیرای کابینه امنیتی گزارش خواهد داد.

آیزنکوت طی سفر به آمریکا با «جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و دیگر مقامات امنیتی و نظامی این کشور دیدار و درباره آنچه که فعالیت‌های نظامی ایران در منطقه ادعا می‌شود، رایزنی کرد.

با افزایش نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع جنگ تمام عیار با گروه‌های مقاومت در منطقه، مقامات تل‌آویو در حال آماده کردن خود برای این تقابل نظامی هستند.

جدیدترین تبادل آتش رژیم صهیونیستی با سوریه در بامداد پنجشنبه 20 اردیبهشت رخ داد که جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات راکتی ادعایی به بلندی‌های جولان اشغالی، تجاوز هوایی گسترده‌ای را به خاک سوریه شروع کردند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این راکت‌ها از سوی نیروهای حامی ایران شلیک شده و در پاسخ به آن، پایگاه‌هایی که مدعی حضور ایران در آن بودند هدف قرار دادند (جزئیات بیشتر).

دبکافایل پیشتر گزارش داده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در حال سازمان‌دهی و استقرار گردان‌های بزرگی از نظامیان خود در مرزهای سوریه و لبنان است و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به طور مداوم بر فراز مناطق مرزی و محل استقرار نظامیان خود گشت‌زنی می‌کنند.

۱۳۹۷/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...