نسخه چاپی

تازه ترین خبرها از زمان پخش سریال "لحظه گرگ و میش"

مدیر جلوه های ویژه لحظه گرگ و میش گفت: قطعاً سریال لحظه گرگ و میش امسال به پایان می‌رسد اما این كه پخش آن از رسانه ملی چه زمانی باشد مشخص نیست و بستگی به نظر همایون اسعدیان كارگردن دارد.

به گزارش نما، روانبخش صادقی کارگردان، تهیه کننده و مدیر جلوه های ویژه سینما و تلویزیون درباره آخرین روند تولید سریال "لحظه گرگ و میش" بیان کرد: جلوه های ویژه این سریال همزمان با فیلمبرداری پیشرفته و به خوبی انجام می‌شود. نزدیک به یک سال و نیم است که بخش های کلیدی جلوه های ویژه لحظه گرگ و میش به پایان رسیده و سعی داریم تا این اثر به نحو احسنت به مخاطب ارائه شود.

وی در همین راستا افزود: بخش اول سریال "لحظه گرگ و میش" در بخش تدوین به پایان رسیده و بخش دوم سریال در حال فیلمبرداری است.

این کارگردان درباره اتمام کامل سریال "لحظه گرگ و میش" اظهار کرد: قطعاً سریال لحظه گرگ و میش امسال به پایان می‌رسد اما این که پخش آن از رسانه ملی چه زمانی باشد مشخص نیست و بستگی به نظر همایون اسعدیان کارگردن دارد.

وی درباره کارگردانی فیلم سینمایی "دزد رویاها" بیان کرد: بخشی از تولید دزد رویاها در ایران و بخشی دیگر در یکی از کشورهای خارجی ساخته خواهد شد که اواخر تیرماه کشور مقصد مشخص می‌شود.

صادقی با اشاره به سایر فعالیت های خود در عرصه سینما خاطرنشان کرد: یک فیلم سینمایی پیشنهاد شده است که در دست بررسی و مطالعه آن هستم. یک مستند انیمیشن شاعرانه هم دارم که اسم آن در حال حاضر "تهمینه" است اما بعدها اسم آن شاید تغییر کند.

۱۳۹۷/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...