نسخه چاپی

پیشنهادات اروپایی به دروازه بان تیم ملی/ بیرانوند پرسپولیسی می ماند؟

بیرانوند با مهار پنالتی كریستیانو رونالدو در دیدار ایران مقابل پرتغال توجهات را بیش از پیش به خود جلب كرد و اكثر رسانه های معتبر جهان این عملكرد درخشان را در كنار زندگی سخت و دشوار بیرانوند در سالهای گذشته را منعكس كردند.

به گزارش نما، شاید اسفند ۹۵ و زمانی که علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد تصور نمی کرد بعد از عملکرد درخشان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای راضی کردن پرسپولیس و جدایی از این تیم دست به کار شود.

اگر بعد از هر جام جهانی در دوره های گذشته بیشتر روی پیشنهادات جذاب برای بازیکنان خط جلو تیم ملی بحث و خبر بود، حالا پیشنهاداد و وضعیت علیرضا بیرانوند سوژه اصلی است.

بیرانوند با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در دیدار ایران مقابل پرتغال توجهات را بیش از پیش به خود جلب کرد و اکثر رسانه های معتبر جهان این عملکرد درخشان را در کنار زندگی سخت و دشوار بیرانوند در سالهای گذشته را منعکس کردند.

حالا دروازه بان پرسپولیس در دو راهی سختی قرار دارد. از یک سو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و این تیم نمی تواند بازیکن جدیدی تا زمستان جذب کند؛ از سوی دیگر گفته می شود بیرانوند از تیم های ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی پیشنهادات خوبی دارد و او را برای حضور در لیگ های خارجی ترغیب کرده است.

قرار است بیرانوند بعد از بازگشت از خرم آباد و در این هفته جلسه ای را با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیتش برگزار کند. هرچند بعید است پرسپولیس با جدایی این دروازه بان ملی پوش خود مخالفت کند ولی شاید پیشنهادات جذابی که می تواند بخش عمده ای از مشکلات مالی باشگاه را حل کند، در نهایت پرسپولیسی ها را راضی به صدور رضایتنامه کند.

۱۳۹۷/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...