نسخه چاپی

حواشی شكست استقلال از تراكتورسازی

ترسو خطاب كردن قلعه نویی توسط هواداران تراكتورسازی و شعار علیه آرش برهانی، خسرو حیدری و سیاوش اكبرپور از حواشی مهم دیدار تیم‌های تراكتورسازی و استقلال بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال که با برتری یک بر صفر تیم میزبان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به پایان رسید، حواشی داشت که در زیر بدان اشاره می‌شود:

* حدود 45 هزار هوادار تبریزی برای تماشای بازی به ورزشگاه یادگار امام (ره) آمده بودند. حدود 100 نفر از هواداران تیم استقلال هم در ضلع غربی ورزشگاه مستقر شده بودند.

* هواداران تیم تراکتورسازی پیش از آغاز بازی و همچنین در جریان مسابقه علیه آرش برهانی شعار دادند. این شعارها و توهین‌های آنها در جریان بازی نیز ادامه داشت.

* پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی هواداران تراکتورسازی علیه قلعه نویی نیز شعار داده و وی را ترسو خطاب کردند!

* در دقیقه 19 بازی در حالی که بازیکن تراکتورسازی روی زمین افتاده بود، خسرو حیدری با تاخیر زیادی توپ را به بیرون زد که این کار ناراحتی هواداران تراکتورسازی و شعارها و توهین‌های آنها را علیه او به همراه داشت.

* در دقیقه 35 سعید مظفری‌زاده داور بازی، به دلیل کم باد شدن توپ دستور توقف بازی و تعویض آن را داد.

* شعارها در نیمه دوم علیه امیر قلعه نویی و آرش برهانی همچنان ادامه داشت.

* در دقیقه 85 بازی به دلیل برخوردی که بین سیاوش اکبرپور و یکی از بازیکنان تیم تراکتورسازی پیش آمد هواداران تراکتورسازی علیه این بازیکن تیم استقلال شعار داده و حتی در لحظاتی به وی توهین هم کردند.

* پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی توسط سعید مظفری‎زاده، هواداران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز باقی ماندند و حدود پنج دقیقه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

۱۳۹۱/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...