نسخه چاپی

واكنش رئیس كمیته تعیین وضعیت به ادعای تراكتور درباره ترابی

روزبه وثوق‌احمدی درباره اینكه گفته می‌شود باشگاه تراكتورسازی تبریز از مهدی ترابی و پرسپولیس به دلیل قرارداد غیر قانونی شكایت كرده است،‌ اظهار داشت: هنوز شكایتی از سوی باشگاه تراكتورسازی به دست ما نرسیده است.

به گزارش نما، روزبه وثوق‌احمدی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی تبریز از مهدی ترابی و پرسپولیس به دلیل قرارداد غیر قانونی شکایت کرده است،‌ اظهار داشت: هنوز شکایتی از سوی باشگاه تراکتورسازی به دست ما نرسیده، اما با توجه به اینکه این ماجرا مبهم بود، مکاتبه‌ای با سازمان لیگ انجام دادیم و از سه باشگاه تراکتورسازی،‌ پرسپولیس و سایپا درخواست کردیم هر قراردادی از ترابی دارند به ما ارسال کنند تا آن را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه وظیفه ما نظارت بر قراردادهای بازیکنان است، به این موضوع وارد شدیم و قرار است در یک هفته آینده این سه باشگاه قراردادهای خود را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کنند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره اینکه در صورت وجود قرارداد ترابی با باشگاه تراکتورسازی،‌ آیا این قرارداد قانونی است یا خیر؟ گفت: باید موضوع را بررسی کنیم،‌ چون در این موضوع بحث اعزام به خدمت ترابی وجود داشته است. اینها همه شنیده‌ها است و همانطور که گفتم باید قراردادها بررسی شود.

۱۳۹۷/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...