نسخه چاپی

بی مهری صدا و سیما به یك كار فرهنگی

عکس خبري - بي مهري صدا و سيما به يك كار فرهنگي

بهزاد‌پور كارگردان برنامه «شب آفتابی» از صداوسیما به سبب بی‌مهری به این برنامه كه اثری ارزشی و انقلابی است انتقاد كرد.

به گزارش نما ، بهزاد بهزادپور در گفتگو با مهر به انتقاد از سازمان صدا و سیما پرداخت ومعتقد است که برنامه «شب آفتابی» می‌تواند باعث تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شود.


- استقبال گسترده مردم از برنامه ترکیبی شب آفتابی گرچه به واسطه تجربه بدست آمده از اجراهای قبلی قابل پیش بینی بود اما این بار رنگ و بوی دیگری دارد و آن حضور طیف‌های مختلف مردمی با عقائد و افکار گوناگون است. این مطلب را جدا از ظاهر مخاطبان برنامه، در واکنش آن‌ها به آیتم‌های مختلف «شب آفتابی» نیز می‌توان مشاهده کرد.


- در طول 10 شب اجرای این برنامه در سال جاری ودر بوستان ولایت بیش از 25 هزار نفر از آن دیدن کردند. هنر، آنجا خودش را نشان می‌دهد که بتوان مفاهیم و مضامین بلند و عمیق دینی و فطری را با زبانی ساده و البته زیبا برای عموم مردم با فهم‌های مختلفشان بیان کرد و من امیدوارم «شب آفتابی» توانسته باشد چنین کند.


- درباره تکثیر و توسعه این سبک از اجرا حرف‌های فراوان دارم که حاصل بیش از سی سال تجربه‌های عملی‌ام است که در فرصتی دیگر خواهم گفت. در این «شب آفتابی» خیلی‌ها حمایت کردند و کمک کرده‌اند که من از آن‌ها تشکر می‌کنم اما از طرف دیگر بودند معدود کسانی که نادانسته و با کم‌مهری با «شب آفتابی» مواجه شدند.


-صدا و سیما می‌توانست از ظرفیت این رویداد فرهنگی، هنری در راستای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در صدا و سیما استفاده کند که نکرد.

حتی آنونس سی ثانیه‌ای «شب آفتابی» را که هیچ خط قرمزی را رد نکرده بود تنها به دلیل متفاوت بودن با تکنیک‌های رایج در تیزرهای تلویزیونی غیر قابل پخش می‌دانند. حال بهتر است مردم آنونس را ببینند و خود قضاوت کنند.


- صدا و سیما باید بلند گوی فرهنگ انقلاب باشد و تا این چنین نشود حرف از توسعه این سبک برنامه‌ها بیشتر به شوخی می‌ماند.


شب آفتابی برنامه‌ای ترکیبی است که حاوی برش‌هایی هنرمندانه از وقایع مهم تاریخی، از حضرت آدم (ع) تا حضرت امام زمان (عج) است و کارگردانی آن را بهزاد بهزادپور بر عهده دارد.

۱۳۹۱/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...