نسخه چاپی

ماده ناشناخته دو انگلیسی را مسموم كرد

پلیس انگلیس از حمله بیولوژیك به یك زن و مرد در سالیسبری خبر داد.

به گزارش نما، سه شنبه شب اعلام کرد یک زن و مرد نزدیک شهر «سالیسبری» در جنوب این کشور در معرض یک ماده ناشناخته قرار گرفته اند و در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پلیس ویلتشر و همکاران آن امروز عصر اعلام کردند دو نفر در منطقه آمسبوری در معرض یک ماده ناشناخته قرار گرفته اند و این حادثه برای پلیس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است».

پس از اینکه این زن و مرد -که تقریباً ۴۰ ساله هستند- در ساختمانشان بیهوش پیدا شدند، پلیس در صحنه حاضر شد.

آمسبوری در ۱۱ کیلومتری شمال سالیسبری قرار دارد. «سرگئی اسکریپال» جاسوس دوجانبه سابق روس و دخترش نیز در ماه مارس در سالیسبری در معرض یک عامل عصبی قرار گرفتند و به شدت بیمار شدند. پلیس روز چهارشنبه اعلام کرد مکان‌هایی که قربانیان مذکور در آنجا دچار حادثه شده اند در شب مسدود می‌شوند.

پلیس همچنین اعلام کرد در ابتدا باور بر این بود که این زن و مرد از کوکائین یا هروئین استفاده کرده اند. تحقیقات هنوز ادامه دارد.

سخنگوی مرکز بهداشت عمومی انگلیس (PHE) در این خصوص گفت: «تعداد قربانیان نشان می‌دهد که خطری سلامتی بقیه مردم را تهدید نمی‌کند، اما بررسی‌ها برای تشخیص نوع این ماده همچنان ادامه خواهد داشت». این زن و مرد در بیمارستان سالیسبری بستری و تحت درمان هستند.

۱۳۹۷/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...