نسخه چاپی

آقای مجری از "ویدئو چك" می گوید

مدت‌هاست كه اجرای ویدیو چك از شبكه ورزش را برعهده دارم و در حال حاضر هم مشغول كارهای تنظیمات فصل جدید این برنامه برای بعد از جام جهانی 2018 روسیه هستیم.

به گزارش نما، عبدالله روا مجری تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: مدت‌هاست که اجرای ویدیو چک از شبکه ورزش را برعهده دارم و در حال حاضر هم مشغول کارهای تنظیمات فصل جدید این برنامه برای بعد از جام جهانی 2018 روسیه هستیم.

وی درباره فصل جدید برنامه ویدیو چک اظهار کرد: فصل جدید برنامه ویدیو چک را از نظر محتوایی و ظاهری تغییر اساسی و از نظر کیفیت ارتقا داده ایم تا باقدرت به تلویزیون برگردیم و فکر می‌کنم این یک کارحرفه ای است. من در حوزه‌های مختلف کار کرده‌ام و تجربیات خوبی دارم بنابراین احساس می‌کنم فعلا اجرای برنامه ویدیو چک برایم کافیست و کار جدیدی را قبول نخواهم کرد مگر این که کار پیشنهادی به شرایط مورد پسندم نزدیک باشد.

مجری برنامه های اجتماعی تلویزیون با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از برنامه "ویدیو چک" افزود: نوع طنزی که در ویدیو چک کار می‌کنیم نزدیک‌ترین شکلی از حق مردم به عنوان صاحبان تلویزیون است. طنز ویدیو چک از نظر بازخورد مهمترین برنامه‌ای بوده که تاکنون در تلویزیون داشته‌ام. اگر بحث دیده شدن، مورد توجه واقع شدن و جریان ساز شدن را از این برنامه انتظار داشته باشیم به تنهایی ویدیو چک انتظاراتم را برآورده کرده است. ما یک گروه همدل هستیم و امیدوارم بتوانیم با همین توان در شبکه ورزش کارمان را ادامه دهیم.

روا ادامه داد: حوزه ورزش یک حوزه بسیار حساس است و ویدیو چک سعی می‌کند به همه مسائل مربوط به حق و حقوق مردم بپردازد. ما در این برنامه مدیران، ورزشکاران و کسانی که بازیکن استقلال، پرسیپولیس و تیم ملی می‌شوند و توجه زیادی روی آنان است را سوژه قرار داده و با زبان طنز و حسن نیت کامل این برنامه را طراحی کرده ایم.

وی با اشاره به موفقیت برنامه ویدیو چک در جشنواره نوروزی سیما بیان کرد: برنامه ویدیو چک در جشنواره اخیر سیما در رقابت با برنامه‌هایی بیشترین رای را از مردم گرفت که از نظر مالی با ما قابل مقایسه نبودند. ما سعی کردیم از خلاقیت یک گروه جوان و با انگیزه و با کنار هم قرار دادن نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف خود این برنامه را بسازیم.

روا درباره نقش مدیران در برنامه‌سازی خاطرنشان کرد: برنامه سازی در شکل تولید برنامه‌هایی چون ویدیو چک در دنیا بی سابقه نیست اما در کشور ما همه امکانات لازم آن را در اختیار نداشتیم که آن را بیازماییم. این سبک کار احتیاج به افراد ایده پرداز، مدیران حامی و برنامه‌ساز دارد. برای تولید برنامه هایی چون "ویدیو چک" به مدیران با تجربه چون مدیران کنونی شبکه ورزش نیاز داریم. ما می‌توانیم بدون پول هم برنامه بسازیم با توجه به اینکه هم اکنون برنامه‌هایی موفق هستند که یک قسمت آن را هزینه‌های میلیاردی و چندین میلیاردی حمایت می‌کند.


۱۳۹۷/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...