نسخه چاپی

حمایت متفاوت رئال از رونالدو/افزایش قیمت ستاره فوتبال

فرنتینو پرز اعلام كرده است كه رونالدو را فقط با مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو خواهد فروخت تا به دنبال فروش این بازیكن حواشی برای او و ریاستش ایجاد نشود.

به گزارش نما، پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به تازگی در تصمیمی به دنبال آن است تا در کنفرانسی خبری اعلام کند که دلیل جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم تنها مشکلات شخصی بوده است و این رئیس بزرگ دنیای فوتبال به دنبال آن است تا همانند جدایی سال های پیش ژاوی آلونسو از رئال مادرید ،این بار برای رونالدو تکرار کند تا خودش به عنوان رئیسی که یکی از ستارگان بی چون و چرای این تاریخ رئال مادرید را فروخته است ،یاد نشود.

آس اسپانیا در ادامه نوشت:شایعات حاکی از آن است که رئال مادرید با باشگاه یوونتوس بر سر پیشنهاد 100 میلیون یورویی به توافق رسیده است و این باشگاه اسپانیایی تصمیم گرفته تا ستاره یک میلیارد یورویی خود را بفروشد .

در اداامه اما رسانه آس خبری را به نقل از استامپا در خبر خود آورده است اعلام کرده است گه بی شک جدایی رونالدویی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است و به دنبال آن توانسته در 438 بازی ، 450 گل را به ثمر برساند باید قیمتی بیشتر از 100 میلیون یورو داشته باشد و پرز تلاش می کند تا این بازیکن را با رقمی نزدیک به 150 میلیون یورو بفروشد تا هیچ حواشی برای این رئیس بزرگ دنیای فوتبال به وجود نیاید.

۱۳۹۷/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...