نسخه چاپی

اعلام مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام شد و بر این اساس باشگاه‌ها ملزم هستند دو بازیكن در اختیار تیم امید قرار بدهند.

به گزارش نما، جلسه هیات رییسه فدراسیون با حضور مهدی تاج، محمود اسلامیان، علی کفاشیان، حیدر بهاروند، کاظم طالقانی، هدایت ممبینی، فریدون اصفهانیان، محمود شیعی، لیلی صوفی زاده و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون و رییس کاروان اعزامی به جام جهانی برگزار شد.

در این جلسه، محمدرضا ساکت گزارشی از روند برنامه های تیم ملی و برپایی اردوها و مسابقات تدارکاتی را ارائه کرد.

علاوه بر این اعضا با تقدیر از همراهی مسولان باشگاه بشیکتاش ترکیه و لوکوموتیو روسیه در برپایی کمپ تیم ملی،از حمایت و همراهی برجسته هموطنان پرشور ایرانی از تیم ملی در هنگامه برگزاری مسابقات جام جهانی یاد کرده و تجلی و ظهور یار دوازدهم را به عنوان یکی از عوامل اصلی روحیه ساز و انرژی بخش برای اعضای تیم مورد بررسی در ابعاد مختلف قرار دادند.

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، در ادامه این نشست،علی کفاشیان و محمدرضا ساکت گزارشی از ارزیابی های صورت گرفته درباره کنگره های اخیر در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را ارائه کردند.

بحث بعدی در جلسه اخیر هیات رییسه فدراسیون فوتبال‌به عملکرد درخشان و موفق تیم داوری ایران در جام جهانی اختصاص داشت و اعضا با تمجید از شایستگی های تیم ایرانی شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری ابراز امیدواری کردند روند موفقیت آمیز آنها در ادامه جام تداوم یابد.

در این جلسه،کلیات آیین نامه ناظر بر عملکرد کارگزاران نقل و انتقالات بازیکنان که توسط کمیته تدوین مقررات و حقوقی تهیه شده، مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین کلیات مربوط به آیین نامه هیات فوتبال استان ها هم مورد تصویب قرار گرفت.

هیات رییسه فدراسیون فوتبال، کلیه باشگاه ها را موظف کردند که الزاما ۲ بازیکن را جهت‌ حضور در تمرینات، اردوها و مسابقات در اختیار کادر فنی تیم امید قرار دهند. در صورت هرگونه ناهماهنگی موارد به کمیته انضباطی جهت تصمیمات مقتضی ارجاع خواهد شد.

مصوبه بعدی جلسه این بود که باشگاه های لیگ برتر، یک، دو و سه از این پس می‌توانند از سه بازیکن زیر ۲۵ سال در لیست خود بهره ببرند، با این شرط که این سه بازیکن در سال قبل می بایست در فهرست تیم کنونی بوده باشند.

همچنین نخستین محرومیت برای بازیکنان لیگ برتر، لیگ یک، دو و سه با ۴ کارت زرد اعمال می شود و محرومیت های بعدی با سه اخطار اعمال خواهد شد.

در همین حال، تیم های فوتبال ساحلی بر اساس مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال ،فقط می توانند از دو بازیکن خارجی استفاده کنند.

ضمن اینکه مجوز حضور تیم ها در لیگ برتر فوتبال ساحلی در شرایطی محقق می شود که دارای تیم های پایه ای باشند.

۱۳۹۷/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...