نسخه چاپی

ترابی همچنان بازیكن سایپا است

محمودزاده درباره ادعایی كه باشگاه تراكتورسازی مبنی بر قرارداد بستن این باشگاه با مهدی ترابی پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس، اظهار كرد: این موضوع بین سایپا، پرسپوایس و تراكتور مكاتبه خواهد شد و چیزی كه الان می‌شود گفت این است كه باشگاه سایپا با ترابی قرارداد دارد و هیچ فسخ قراردادی برای این بازیكن به تایید نرسیده است.

به گزارش نما، فریبرز محمودزاده، مسوول برگزاری لیگ دسته یک درباره شرایط برگزاری بازی های لیگ آزادگان گفت: ان‌شاءلله، فصل بعد لیگ یک با ۱۸ تیم شروع به کار خواهد کرد و فردا مکاتبات رسمی را آغاز خواهیم کرد تا زمان دقیق قرعه کشی و شروع مسابقات معلوم شود.

او همچنین درباره قرارداد بستن بعضی تیم‌ها، که هنوز بدهی‌هایشان را پرداخت نکردند گفت: انعقاد قرارداد با ثبت قرارداد متفاوت است. مثلا پرسپولیس در این فصل از پنجره نقل و انتقالات لیگ محروم است اما اجازه انعقاد قرارداد با بازیکنان را دارد چون ثبت قرارداد، مشروط به کسب اجازه از کمیته تعین وضعیت، دبیر کل و رئیس سازمان لیگ است و به همین دلیل، مسئله انعقاد قرارداد شامل بازه زمانی پنجره نقل و انتقالات نخواهد شد.

محمودزاده درباره ادعایی که باشگاه تراکتورسازی مبنی بر قرارداد بستن این باشگاه با مهدی ترابی پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس، اظهار کرد: این موضوع بین سایپا، پرسپوایس و تراکتور مکاتبه خواهد شد و چیزی که الان می‌شود گفت این است که باشگاه سایپا با ترابی قرارداد دارد و هیچ فسخ قراردادی برای این بازیکن به تایید نرسیده است وبه محض مکاتبه این سه تیم، این مسئله در کمیته تعین وضعیت بررسی، و نتیجه‌اش طی روزهای آیند اعلام خواهد شد.

۱۳۹۷/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...