نسخه چاپی

ادعای یك نماینده مجلس؛ آبیاری اراضی وسیع كشاورزی با فاضلاب شهری

نماینده مردم نكاء، بهشهر و گلوگاه درمجلس شورای اسلامی آبیاری مزارع كشاورزی با آب فاضلاب شهری را بر خلاف قانون و مقررات دانست و گفت: كنترل سلامت محصولات كشاورزی برعهده وزارت جهاد كشاورزی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی و سازمان محیط زیست است. وزارت جهاد كشاورزی اجازه آبیاری مزارع كشاورزی با آب فاضلاب شهری را به هیچ عنوان نباید بدهد.

به گزارش نما، علی محمد شاعری در رابطه با آبیاری مزارع کشاورزی با آب فاضلاب شهری گفت: اراضی کشاورزی وسیعی وجود دارد که با فاضلاب شهری تهران آبیاری می‌شوند، محصولاتی همچون پیاز،هویج و انواع سبزیجات‌،صیفی‌جات با فاضلاب شهری آبیاری می‌شوند که باعث آلودگی این محصولات شده‌ و باید نهاد های متولی کنترل‌های لازم را انجام بدهند.

نماینده مردم نکاء، بهشهر و گلوگاه درمجلس شورای اسلامی آبیاری مزارع کشاورزی با آب فاضلاب شهری را بر خلاف قانون و مقررات دانست و گفت: کنترل سلامت محصولات کشاورزی برعهده وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان محیط زیست است. وزارت جهاد کشاورزی اجازه آبیاری مزارع کشاورزی با آب فاضلاب شهری را به هیچ عنوان نباید بدهد، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان محیط زیست هم نقش نظارتی و کنترلی دارند و می‌بایست نظارت بیشتری داشته باشند.

شاعری افزود: شهرداری‌ نیز باید در میادین میوه و تربار نظارت و کنتزل‌های لازم را داشته باشد و اجازه عرضه این محصولات را ندهند.

وی با تاکید بر عدم وجود نقص قانون در

۱۳۹۷/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...