نسخه چاپی

تبصره ای خاص برای كاركنان زن شاغل در ادارات دولتی

ثریا شارقی افزود: بر اساس تبصره ذیل بخشنامه تغییر ساعات كاری، افراد دارای شرایط خاص از جمله مادران دارای فرزند زیر ۷ سال یا معلول و بانوان شاغل سرپرست خانوار می توانند با هماهنگی مدیر مربوطه در دستگاه، مانند گذشته ساعت كاری خود را آغاز كنند.

به گزارش نما، ثریا شارقی افزود: بر اساس تبصره ذیل بخشنامه تغییر ساعات کاری، افراد دارای شرایط خاص از جمله مادران دارای فرزند زیر ۷ سال یا معلول و بانوان شاغل سرپرست خانوار می توانند با هماهنگی مدیر مربوطه در دستگاه، مانند گذشته ساعت کاری خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: پس از تصویب هیات دولت در خصوص واگذاری اختیار تنظیم ساعات کاری ادارات و دستگاه های دولتی، بانکها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی به استانداران، برای مدیریت برق مصرفی تجهیزات سرمایشی، بخشنامه ای از سوی استانداری تهران به ادارات ابلاغ شد و ساعات کاری ادارات به استثنای مراکز خدمات رسان در شهر تهران از ۶ تا ۱۴ و در شهرستان های استان تهران از۶.۳۰ تا ۱۳.۳۰ تعیین شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این تغییر ساعت کاری برای برخی افراد دارای شرایط خاص از جمله مادران شاغل دارای فرزند زیر ۷ سال، بانوان سرپرست خانوار یا دارای معلول در خانواده، مشکلاتی ایجاد می کند، به دستور استاندار محترم تهران، تبصره ای در این بخشنامه برای موارد خاص پیش بینی شده است که با استناد به آن ، مادران دارای فرزند زیر ۷ سال، معلول یا بانوان سرپرست خانوار می توانند پس از تایید مدیر مربوطه ، به عنوان شرایط خاص، درذیل این تبصره قرار گیرند.

شارقی افزود: مدیر مربوطه می تواند با استفاده از اختیارات خود ، بانوان مذکور را مشمول این تبصره دانسته و برای ساعت آغاز به کار آنان مطابق گذشته مجوز صادر کند.

۱۳۹۷/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...