نسخه چاپی

واكنش علی مطهری به اظهارات حداد عادل

آقای حداد مخالف سوال هستند و طبیعی است كه اینچنین بگویند اما اتفاقا بار قبل بسیار هم مفید بود و اینكه رییس جمهور احضار شد و مجبور به پاسخگویی در باره مسائلی شد خوب بود اگرچه ایشان برخی موارد را رعایت نكرد اما مجموعا آن تجربه سوال را هم مفید برای مجلس و كشور می دانم.

به گزارش نما، علي مطهري نماينده مردم تهران درمجلس شوراي اسلامي و از طراحان اصلي سوال از رييس جمهور در گفتگو با خراسان خاطر نشان کرد : اين سوال به نمايندگان دولت ابلاغ شده و بايد در کميسيون مربوطه حاضر شده و پاسخگو باشند.

وي در پاسخ به سوالي در مورد سخنان حدادعادل که تجربه قبلي سوال از رييس جمهور را ناموفق خوانده بود گفت : البته آقاي حداد مخالف سوال هستند و طبيعي است که اينچنين بگويند اما اتفاقا بار قبل بسيار هم مفيد بود و اينکه رييس جمهور احضار شد و مجبور به پاسخگويي در باره مسائلي شد خوب بود اگرچه ايشان برخي موارد را رعايت نکرد اما مجموعا آن تجربه سوال را هم مفيد براي مجلس و کشور مي دانم.

مطهري اضافه کرد : فرق اين مرتبه با بار قبل در تغيير آيين نامه است که موارد اضافه شده در آن کارايي سوال را بيشتر کرده فقط مساله مهم در اين ميان همان طور که رهبر انقلاب فرمودند اجتناب از جنجال است که مخالف منافع کشور خواهد بود وگرنه اگر جنجالي به پا نشود فکر مي کنم ايشان هم مخالفتي نداشته باشند.

نماينده مردم تهران در مورد احتمال پس گرفتن امضاها از سوي نمايندگان طراح سوال نيز گفت : خير مطمئن نيستم چراکه اين مساله بستگي به نظر نمايندگان دارد که در عمل مشخص خواهد شد.

وي افزود : نماينده ها آزاد هستند و تا زماني که جلسه کميسيون با حضور نماينده رييس جمهور برگزار و پاسخ ها اخذ شود و بازهم يک چهارم از نمايندگان قانع نشده و بر سوال اصرار داشته باشند ؛ اين سوال به رييس جمهور ابلاغ مي شود و از آن زمان ديگر پس گرفتن امضا ها امکان ندارد بنابر اين تا زمان ابلاغ سوال به رييس جمهور امکان کم يا زياد شدن امضاها وجود دارد.

۱۳۹۱/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...