نسخه چاپی

برنامه ویژه برای دستگیری نواز شریف

وزیر اطلاع رسانی دولت موقت پاكستان اعلام كرد: به هیچ‌كس اجازه برهم زدن امنیت كشور را نخواهیم داد و بر همین اساس برنامه ویژه‌ای برای دستگیری نواز شریف داریم.

به گزارش نما، «علی ظفر» وزیر اطلاع رسانی دولت موقت پاکستان اعلام کرد: به هیچ اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش کشور را برگزاری اعتراض‌های غیر قانونی و زیر پا گذاشتن قانون به هم بزند.

وی تصریح کرد: «نواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان و دخترش را درون هواپیما دستگیر کرده و به زندان منتقل می‌کنیم تا افراد سودجو فرصت سواستفاده پیدا نکنند.

علی ظفر افزود: تمام اقدامات امنیتی اطراف فرودگاه لاهور انجام شده است و هیچکس اجازه ورود و خروج بدون دلیل پیدا نخواهد کرد.

وزیر اطلاع رسانی دولت موقت پاکستان اضافه کرد: هیچ کس نمی تواند از چنگ قانون فرار کند و با هر فردی در هر پستی در صورت انجام تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی برقراری نظم و امنیت در پاکستان را وظیفه اصلی دولت موقت دانسته و بیان کرد: طبق این وظیفه ما نواز شریف و مریم نواز را به محض رسیدن به پاکستان دستگیر کرده و زندانی خواهیم کرد.

گفتنی است حزب نواز در نظر دارند برای ممانعت از اجرای حکم دادگاه عالی پاکستان در شهرهای لاهور و اسلام آباد اعتراضات گسترده‌ای به راه اندخته و در صورت امکان انتخابات را نیز به تاخیر بیندازند.

۱۳۹۷/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...