نسخه چاپی

خواننده پاپ: تیتراژ‌ها خواننده محور و چهره محور شده‌اند

خواننده تیتراژ برنامه "شبی با عبدی" گفت: مخاطب امروزی با تیتراژ برنامه شبی با عبدی با نام "بی خبر از تو" ارتباط برقرار كرده و آن را اثری خوب توصیف می‌داند به نحوی كه میان صد‌ها هزار پیامی كه به عنوان نظر درباره این اثر داده شده، مخالفتی با آواز اصیل ایرانی و خود اثر وجود ندارد.



به گزارش نما، خواننده تیتراژ برنامه "شبی با عبدی" گفت: مخاطب امروزی با تیتراژ برنامه شبی با عبدی با نام "بی خبر از تو" ارتباط برقرار کرده و آن را اثری خوب توصیف می‌داند به نحوی که میان صد‌ها هزار پیامی که به عنوان نظر درباره این اثر داده شده، مخالفتی با آواز اصیل ایرانی و خود اثر وجود ندارد.

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ درباره همکاری با برنامه "شبی با عبدی" گفت: پیش از این با سید کمال طباطبایی تهیه کننده برنامه شبی با عبدی در سریال شبکه خانگی "قلب یخی" همکاری کرده بودم و این آشنایی و همکاری پیشین و ارتباط در ساخت بهتر تیتراژ کمک کرد.

وی در همین راستا افزود: تصمیم بر این شد که با توجه به این که "شبی با عبدی" برنامه طنز است و همیشه پشت خنده‌ها یک درد پنهان وجود دارد به همین جهت این اثر را در تضاد با محتوای اصلی برنامه خلق کنیم. تاکنون بازخورد بدی از آن نگرفته‌ایم و، چون خلق این اثر تازه است؛ باید منتظر بمانیم تا ببینیم استقبال از آن چگونه خواهد بود.

خواننده "ماه و ماهی" درباره تاثیر حضور اکبر عبدی برای پذیرش تیتراژ برنامه شبی با عبدی، توضیح داد: قطعاً حضور تیم قوی و با استعداد در برنامه "شبی با عبدی" بی تاثیر نبود. در کنار این مسئله اثری را انتخاب کردیم که در کنار طنز برنامه با محتوای غمگین خود پارادوکسی را برای مخاطب ایجاد کند. من به تیم برنامه شبی با عبدی یادآوری کردم که برنامه "دورهمی" نیز که با اجرای مهران مدیری در موضوع طنز اجتماعی بود تیتراژی غمگین داشت.

وی درباره تیتراژ‌های فعلی در آثار سینمایی و تلویزیونیف بیان کرد: چند سالی است تیتراژ‌ها به سمت خواننده محوری و چهره محوری به جای محتوا رفته است، اما من در خواندن این تیتراژ پافشاری کرده و اعتقادم را به دوستان انتقال دادم، دوستان نیز به من اعتماد کردند و پیشنهادم را پذیرفتند.

این خواننده در ادامه تصریح کرد: نیاز نیست مخاطب برای اثری طنز حتما منتظر تیتراژ شاد باشد بلکه همین که محتوای اثر او را تحت تاثیر قرار دهد و یا مضمون عاشقانه‌ای به او منتقل کند می‌تواند در محبوبیت اثر موثر باشد.

اشرف زاده درباره استقبال مخاطبان از تیتراژ برنامه "شبی با عبدی" بیان کرد: پیام‌ها در فضای مجازی و صفحه شخصی‌ام نشان از استقبال مخاطب از این اثر دارد. آنان درباره این اثر نسبت به من ابراز محبت کرده و آن را اثری خوب توصیف کردند. مخاطب امروزی با تیتراژ برنامه شبی با عبدی با نام "بی خبر از تو" ارتباط برقرار کرده و آن را اثری خوب توصیف می‌داند به نحوی که میان صد‌ها هزار پیامی که به عنوان نظر درباره این اثر داده شده، مخالفتی با آواز اصیل ایرانی و خود اثر وجود ندارد.

این خواننده موسیقی پاپ با اشاره به فعالیت‎های هنری خود، افزود: دو تا سه قطعه آماده انتشار داریم. یک اثر باستانی فولکلور خراسانی که فضایی شاد دارد و در کنسرت‌‎هایم آن را اجرا می‌کنم را بازسازی کرده‌ایم و با دو قطعه دیگر منتشر خواهیم کرد. منتها باید شرایط جامعه و شرایط زمانی را برای انتشار قطعات در نظر داشته باشیم.

اشرف زاده خاطرنشان کرد: همواره در انتشار قطعات و آثارم با حساسیت و فواصل زمانی پیش رفته‌ام. من مانند خوانندگان دیگر مارکت ندارم و از آن نیز دوری می‌کنم. معمولا سعی می‌کنم با مشورت و نظر مخاطبان و همکاران اثرم را به قوت رسانده و سپس دست به انتشار اثر بزنم. تلاشم این است که حداقل یک قطعه تا پیش از ماه محرم منتشر شود، اما چون در حال فعالیت روی ادبیات و فضای اثر هستیم و کامل نیست، هنوز اسم این قطعه مشخص نشده است.

۱۳۹۷/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...