نسخه چاپی

ایرادات «پالرمو» در مجلس بررسی می‌شود

سخنگوی كمیسیون قضایی مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه الحاق ایران به كنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام حسین نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) به این کمیسیون،گفت: ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون (پالرمو) هفته آینده در کمیسیون قضایی مجلس بررسی می‌شود.

وی افزود: شورای نگهبان در نامه‌ای ایراداتی نسبت به لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی نیز وارد کرده که این ایرادات نیز هفته آینده در نشست‌های کمیسیون قضایی مجلس بررسی می‌‌شود.

به گزارش تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نتایج بررسی‌های این شورا درباره لولایح الحاق ایران به (پالرمو) و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی گفته بود که در ماده (3) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون «پالرمو» ایراد شکلی وجود داشت که در نامه‌ای آن را به مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم؛ البته این ایراد شکلی و جزیی است.

۱۳۹۷/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...