نسخه چاپی

رویانیان به دایی: قلبت برای خودت می‌تپد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واكنش به اظهارات علی دایی گفت: آقای عزیز! قلب تو برای خودت می‌تپد نه پرسپولیس و بارها این موضوع را ثابت كرده‌ای.

به گزارش نما، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، درباره تهدید علی دایی مبنی بر شکایت از پرسپولیس بابت ندادن طلبش عنوان کرد: برادر پرسپولیسی که تا فصل گذشته در این تیم حضور داشتی و خیلی از موفقیت‌های خود را از پرسپولیس داری و همیشه در حرف‌هایت خودت را مدیون این تیم می‌دانستی؛ باعث تاسف است که برخی حرف‌ها را به زبان می‌آوری.


وی گفت: عزیز پرسپولیسی! تمام شهرت و درآمد خود را از پرسپولیس داری، تمام موفقیت خود و رفتن به تیم‌های خوب اروپایی را از پرسپولیس داری اما تاکنون حرمت‌ها را نگه نداشتی در حالی که ما این کار را انجام دادیم.


رویانیان تاکید کرد: باز هم بر حسب وظیفه باید حرمت شما را نگه دارم اما این را بدان که هر چه داری از پرسپولیس است و نباید گذشته خود را به راحتی فراموش کنی. آقای عزیز! لطفا در مصاحبه‌هایت همه چیز را رعایت کن و حرمت پیراهن بزرگ پرسپولیس را نگه دار.


مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای عزیز! شما حق داری از پرسپولیس بابت پولت شکایت کنی، شما حق داری از تیمی که همه زندگی و دارایی خود را مدیون آن هستی شکایت کنی، ما حرمت شما را بر حسب وظیفه نگه می‌داریم و این وظیفه ما است اما نباید فراموش کنی فصل گذشته وقتی که پرسپولیس را شکست دادی، چگونه مقابل هواداران ناراحت و غم‌زده ما، بالا و پایین می‌پریدی و شادی می‌کردی؛ آن وقت نشان می‌دادی قلبت با پرسپولیس است؟!





وی افزود: آقای عزیز! قلب تو برای خودت می‌تپد نه پرسپولیس و بارها این موضوع را ثابت کرده‌ای. امیدوارم بیشتر موفق باشی و خدا بیشتر به شما بدهد اما نباید خیلی از مسائل را فراموش کنی.


رویانیان اظهار داشت: آقای عزیز! برخی صحبت‌های به جا مانده را باید بگویم؛ شما انگار نمی‌دانی درباره چه تیمی صحبت می‌کنی، انگار نمی‌دانی مقابل هواداران ناراحت پرسپولیس چگونه پایکوبی می‌کردی، اینها را از ذهن خودت دور نکن. باز هم به تو می‌گویم حق داری به خاطر پول از پرسپولیس شکایت کنی و این حق طبیعی توست اما امیدوارم هیچ وقت گذشته خود را فراموش نکنی.





وی اضافه کرد: هواداران پرسپولیس آنقدر بزرگ هستند که در روزی که تو سرمربی‌شان نبودی تو را تشویق کردند اما مزد زحماتشان را با تهدید و شکایت گرفتند. دوست عزیز من! برای تو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه به موفقیت بیشتری برسی.

۱۳۹۱/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...