نسخه چاپی

امكان دارد از اتحادیه اروپا خارج نشویم

نخست وزیر انگلیس هشدار داد، از آنجایی كه قانونگذاران تلاش می‌كنند تا برنامه‌های وی را برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا متزلزل كنند ممكن است اصلا بریگزیتی به وجود نیاید.

به گزارش نما، ترزا می، نخست وزیر انگلیس در مقاله‌ای برای روزنامه میل آن ساندی نوشت: پیام من به کشور در این آخر هفته بسیار ساده است "ما باید بر اهداف خود تمرکز کنیم، اگر این کار را انجام ندهیم این خطر وجود دارد که اصلا بریگزیتی به وجود نیاید".

اخیرا دو تن از وزرای ارشد دولت انگلیس در اعتراض به برنامه‌های ترزا می‌برای تجارت با اتحادیه اروپا پس از خروج انگلیس از این بلوک در مارس سال آتی میلادی، استعفا دادند. سپس طرح کلی ترزا می‌توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای به باد انتقاد گرفته شد؛ موضعی که ترامپ در جریان دیدار روز جمعه‌اش با ترزا می‌از آن عقب‌نشینی کرد.

ترزا می‌در این مقاله برای روزنامه میل آن ساندی همچنین نوشت: انگلیس باید در دور آتی مذاکرات با اتحادیه اروپا موضع جدی و سفت و سختی اتخاذ کند.

وی افزود: برخی مردم پرسیده‌اند که آیا توافق بریگزیت ما تنها نقطه آغازی برای روند پس‌رفت و نزول ماست؟ باید در پاسخ به آن‌ها صریحا بگویم که توافق بریگزیت ما فهرستی از آمال و آرزو‌ها نیست که مذاکره کنندگان بخواهند بهترین گزینه را از آن انتخاب کنند. این توافق یک برنامه کامل با یکسری نتیجه و پیامد است که غیرقابل مذاکره می‌باشند.

۱۳۹۷/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...