نسخه چاپی

كشته شدن یك مقام عالی نظامی سعودی در یمن

فرمانده پادگان خالد بن ولید وابسته به ائتلاف متجاوزان در ساحل غربی یمن كشته شد.

به گزارش نما، فرمانده پادگان خالد بن ولید وابسته به ائتلاف متجاوزان در ساحل غربی یمن به همراه هفت نفر از نظامیان همراهش کشته شد.

منابع نظامی وابسته به ائتلاف متجاوزان در یمن با تایید این خبر علت کشته شدن این افراد را انفجار مین دانستند.

در همین حال وزارت دفاع یمن از شلیک موشک بالستیک کوتاه برد، مدل بدر ۱، به مواضع گارد ملی عربستان سعودی در نجران خبر داد.

هبه محمود خبرنگار المیادین در گزارشی از تحولات یمن تصریح کرد: بار دیگر یگان موشکی یمن در نمایش قدرت، با بهره گیری از امکانات میدانی و لجستیک خود، موشک بالستیک کوتاه برد بدر یک را به پادگان گارد ملی عربستان در نجران شلیک کرد. خبرگزاری رسمی سبأ در صنعا به نقل از منبعی نظامی اعلام کرد، موشک شلیک شده به هدف اصابت کرده و تلفاتی را برجای گذاشته است.

در گزارش المیادین تصریح شد: درگیری‌ها میان ارتش و کمیته‌های مردمی از یک سو و نیرو‌های ائتلاف عربستان از سوی دیگر به شدت ادامه دارد. همزمان با درگیری‌ها حملات هوایی ائتلاف نیز پیگیری می‌شود، این حملات هم تنها شامل مناطقی، چون دریهمی و تحیتا نمی‌شود بلکه مناطق مسکونی و برخی مزارع در جنوب استان حدیده نیز از این حملات در امان نیستند.

خبرنگار المیادین در ادامه به تحولات جبهه جنوب یمن اشاره کرد و گفت: در استان لحج و در شهرستان کرش، شمال استان، نیرو‌های وفادار به عبد ربه منصور هادی با شلیک به سوی غیر نظامیان دو نفر را به شهادت رساندند و یک زن را زخمی کردند. در جبهه شمال نیز جنگنده‌های عربستان سعودی در دو حمله جداگانه شهرستان باقم را هدف قرار دادند، مناطق مسکونی شهرستان‌های ظاهر و حیدان در مجاورت شهرستان باقم نیز از اصابت گلوله‌های سنگین نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی در امان نمانده اند.

۱۳۹۷/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...