نسخه چاپی

راه صعود پرسپولیس هموار شد؟

درست موقعی كه پرسپولیس از اردوی كرواسی برمی‌گشت، الدحیل نخستین تمرین خود در اردوی اتریش را برگزار كرد.

به گزارش نما، حریف قطری قرمزها چند بازی تدارکاتی را هم برای اردوی اروپایی‌اش در نظر گرفته که نخستین بازی را دیشب برابر تیم بیشوف هوفن (تیم دسته سومی اتریش) برگزار کرد.

مهم‌تر از این بازی و اردوی الدحیل اما تغییری است که در کادر فنی این تیم رخ داده. جمال بلماضی در حالی الدحیل را ترک کرد که آمار فوق‌العاده‌ای با این تیم ثبت کرده بود. او حالا در حساس‌ترین زمان ممکن رفته تا سرمربیگری تیم‌ملی کشورش (الجزایر) را به عهده بگیرد و قطری‌ها هم نبیل معلول سرمربی تونس در جام جهانی را بر جایش نشاندند.

البته این اتفاق قبلا هم در تیم‌های رقیب پرسپولیس سابقه داشته که تازه‌ترین نمونه‌اش یک سال پیش اتفاق افتاد. در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل پیش الاهلی عربستان حریف پرسپولیس بود که پیش از رویارویی دو تیم و در همین فاصله تعطیلات مسابقات، الاهلی سرمربی خود (سباستین گروس) را برکنار کرد.

به جای گروس که عملکرد خوبی در الاهلی داشت، «سرگئی ربروف» اوکراینی آمد اما الاهلی دیگر آن تیم قدرتمند همیشگی نبود و پرسپولیس توانست با غلبه بر این تیم، به جمع چهار تیم پایانی آسیا راه پیدا کند اما آیا تغییر سرمربی در الدحیل هم باعث به هم ریختن انسجام این تیم و صعود پرسپولیس می‌شود؟ این تغییر اگر چه تضمینی برای صعود قرمزها نخواهد بود اما دست‌کم راه را برای شکست دادن الدحیل که هر سه جام‌ داخلی فوتبال قطر را گرفته و با بیشترین امتیاز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرد. آیا پرسپولیس راه‌ِ استفاده از این فرصت طلایی را می‌داند؟

۱۳۹۷/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...