نسخه چاپی

پادشاه اردن: صلح با اسرائیل بی معناست

عکس خبري -پادشاه اردن: صلح با اسرائيل بي معناست

وی افزود: به نظر ما صلح همیشه یك انتخاب استراتژیك بوده و هست اما یاس و ناامیدی افكار عمومی در منطقه و حتی احزاب میانه رو سنتی و گروهها، درحال طرح این پرسش هستند كه دیگر صلح با اسرائیل معنا نخواهد داشت.

پادشاه اردن در گفتگویی به برخورد اسرائیل از موضع قدرت در گفتگوهای صلح با فلسطینی ها اشاره کرد و گفت که صلح با تل آویو بی معنا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملک عبدالله که با "فصلنامه سیاست ترکیه " گفتگو می کرد ضمن ابراز بدبینی نسبت به چشم انداز هرگونه صلحی با اسرائیل گفت: کشورهای منطقه به این نتیجه رسیدند که صلح با اسرائیل به نتیجه ای منجر نخواهد شد.

وی افزود: به نظر ما صلح همیشه یک انتخاب استراتژیک بوده و هست اما یاس و ناامیدی افکار عمومی در منطقه و حتی احزاب میانه رو سنتی و گروهها، درحال طرح این پرسش هستند که دیگر صلح با اسرائیل معنا نخواهد داشت.

وی رژیم صهیونیستی را بازیگری منزوی در منطقه توصیف کرد و گفت: بیداری مردمی در کشورهای عربی تل آویو را بیش از پیش منزوی کرده است.

پادشاه اردن به سیاست غلط این رژیم در برخورد با فلسطینی ها در گفتگوها اشاره کرد و افزود: یک بار بیل کلینتون رئیس جمهوری سابق آمریکا چند سال پیش گفت که اسرائیل تنها از موضع قدرت گفتگو می کند و به نظر من اسرائیل امروز در جایگاهی نیست که از چنین موضعی حرف بزند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...