نسخه چاپی

نظر گل‌محمدی درباره بازگشت علی كریمی

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : نسبت به بازگشت كریمی به پرسپولیس خوش بین هستم و امیدوارم این بازیكن تا پایان هفته به جمع ما اضافه شود.

به گزارش نما، یحیی گل محمدی با اشاره به تشدید اختلافات بین محمد رویانیان و علی کریمی طی روز های اخیر به ایرنا گفت: دراین هفته ها صحبت های زیادی درباره ارتباط کریمی، ژوزه ورویانیان شده است و من بسیار خوش بین هستم که این مسایل تا پایان هفته به اتمام برسد.

وی درباره تازه ترین وضعیت تیم پرسپولیس افزود:خوشبختانه پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد، اما ما با توجه به وضعیتی که درجدول رده بندی داریم به هر 3 امتیاز دیدار با راه آهن احتیاج داریم وفقط برای کسب پیروزی به میدان می رویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس بااشاره به تمرینات مناسب بازیکنانش درتعطیلات اجباری لیگ برتر، ادامه داد: بازیکنان در تمرینات بسیار با انگیزه بودند و با استفاده از تعطیلی لیگ برتر و فرصت پیش آمده خود را به آمادگی کامل رساندند و فردا به طور حتم با روحیه تهاجمی به دیدار راه آهن خواهند رفت.

گل محمدی با بیان اینکه پرسپولیس در 2 بازی اخیرش درلیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است افزود: در صددیم این روند همچنان ادامه یابد و با پیروزی های متوالی دیگر کم کم به جمع صدر نشینان جدول رده بندی اضافه شویم.

وی که سال گذشته به عنوان مربی هدایت تیم راه آهن را در کنار علی دایی سرمربی این تیم برعهده داشت، درخصوص دیدار فردای این دو تیم و آیا این تجربه می تواند به وی درشکست دادن تیم راه آهن کمک کند یاخیر نیز گفت: شناخت خوبی از تیم راه آهن دارم این تیم ترکیب فصل قبل خود را حفظ کرده است و البته چند بازیکن جدید را نیز به خدمت گرفته اند.سعی می کنم تجربیاتم را دراختیار کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس گذاشته وبا این تیم برابر راه آهن به پیروزی برسیم.

مربی تیم پرسپولیس درخصوص تیم راه آهن نیز گفت: شاگردان علی دایی در زمین بسیار هماهنگ بوده و از نظر جسمانی نیز بسیار آماده اند و به طور حتم کار سختی پیش روی این تیم داریم.

وی با اشاره به نتایج دیدارهای رو در روی این 2 تیم درفصل گذشته، تصریح کرد: به طورحتم راه آهنی ها انگیزه زیادی برای کسب هر 3 امتیاز این دیدار دارند، سال گذشته نیز که در این تیم بودم از پرسپولیس 4 امتیاز گرفتیم برهمین اساس پیش بینی می کنم بازی خیلی سختی پیش رو داریم.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز میزبان تیم راه آهن است.

پرسپولیس هم اکنون با11 امتیاز دررده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر است و راه آهن نیز با کسب 18 امتیاز در رده هفتم این جدول قراردارد.

۱۳۹۱/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...