نسخه چاپی

فرمانده كل ارتش:

دشمن از واكنش غیرمنتظره ملت ایران هراس دارد

فرمانده كل ارتش با بیان اینكه "امروز دشمن از واكنش غیرمنتظره ملت ایران هراس دارد"، گفت: دشمن نمی‌داند و گیج این مساله است كه اگر اقدامی علیه ما انجام دهد چه حوادث تلخی در انتظارش خواهد بود.

به گزارش نمابه نقل ازایسنا، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در گردهمایی فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: تصور دشمن این است که با اعمال فشار تحریم‌ها به موفقیت می‌رسد، غافل از اینکه ملت ما وضعیت‌های بدتری را سی سال پیش سپری کرده است و شرایط کنونی را نیز با اقتدار پشت سر خواهند گذاشت.

وی در ادامه، با تبریک ایام ذی‌الحجه، نشست فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی را بسیار پرمعنا دانست و افزود: تلاش‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش در راستای تحقق ارزش‌های این نیروی راهبردی و سیادت دریایی و عملیاتی قابل تقدیر است.

فرمانده کل ارتش همچنین اظهار کرد: استقرار بسیار شکوهمند نیروی دریایی در سواحل مکران موجب آمایش جمعیتی جدید و موثر در این مناطق شده است و نوک پیکان این آثار هم حضور پررنگ نیروی دریایی در مناطق و برگزاری رزمایش‌های گوناگون است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: تجلی همه پیشرفت‌های این نیرو در مراسم اخیر تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری در حضور فرماندهی معظم کل قوا در یک میدان محدود نمود پیدا کرد تا جاییکه معظم‌له مراتب خرسندی و رضایتشان را از این مراسم و چهره‌های مصمم، محجوب، مودب و مقتدر دانشجویان عنوان فرمودند.

صالحی در پایان به اقدام دلاورانه تکاوران نیروی دریایی و نجات کشتی چینی در اوایل سال جاری اشاره و تصریح کرد: القاء خودباوری از جانب فرمانده به زیردست موجب انجام چنین عملیات منحصربه‌فردی در فاصله سه هزار کیلومتری سواحل داخلی می‌شود و این اقدامی بزرگ و ستودنی است.

۱۳۹۱/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...