نسخه چاپی

خروج دام از مرزهای غربی كشور

یك مقام مسئول از خروج دام از مرزهای غربی كشور خبر داد و گفت:با ادامه این روند نرخ گوشت با نوساناتی در بازار روبرو خواهد شد.

به گزارش نما، حسن شکوهی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری درباره آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز، اظهار کرد: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 49 تا 50 هزار تومان و گوساله 35 تا 36 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

وی با انتقاد از خروج غیر قانونی دام زنده از کشور گفت: در هفته های اخیر دام سبک و سنگین از مرزهای غربی کشور در حال خروج است که اگر این روند ادامه یابد، نرخ گوشت با نوساناتی در بازار روبرو خواهد شد.

شکوهی ادامه داد: با توجه به کاهش قدرت خرید خانوار، خروج غیر قانونی دام زنده تاثیر زیادی در التهاب بازار نداشته است اما همواره از مسئولان ذی ربط انتظار می رود که از قاچاق دام جلوگیری کنند تا در آستانه عید قربان با کمبود دام زنده و افزایش قیمت روبرو نشویم.

این مقام مسئول نرخ هر کیلو دام زنده سبک را 22 هزار و دام زنده سنگین را 17 هزار و 500 تا 18 هزار تومان اعلام کرد.

وی با تکذیب اظهار نظر برخی افراد مبنی بر آنکه امکان صادرات قانونی وغیر قانونی دام زنده به دلیل افزایش دما و گرمای هوا وجود ندارد، بیان کرد: هم اکنون با کمبود عرضه دام زنده ناشی از خروج غیر قانونی آن در میادین روبرو هستیم و این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری درباره وضعیت بازار دام زنده در آستانه عید قربان گفت: اگر از خروج غیر قانونی دام از کشور جلوگیری نشود، بی شک قیمت دام با نوسانات چشمگیری در بازار روبرو خواهد شد چرا که اتحادیه به غیر از اطلاع رسانی کاری از دستش بر نمی آید.

۱۳۹۷/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...