نسخه چاپی

بحران جدید در «پرسپولیس»!

در حالی كه سرخپوشان به روزهای خوب خود در آینده امیدوار هستند اما هنوز مشكلات پیرامون تیم شان را حل نكرده اند.

به گزارش نما، علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات، پرسپولیسی‌ها توانستند چند بازیکن خوب و سرشناس را برای فصل آینده شکار کنند. آن‌ها البته باید نیم فصل اول را با همین بازیکنانی که دارند، پشت سر بگذارند و سپس به دنبال یاران جدیدی بروند.

تنها مشکل باشگاه اما، محرومیت از نقل و انتقالات نیست و مشکلات ریز و درشت زیادی را پیرامون پرسپولیس می‌بینیم. به عنوان مثال، یک موضوع ساده مثل انتخاب سرپرست برای تیم، به معضلی جدید برای سرخ‌ها بدل شده است.

بعد از محروم شدن افشین پیروانی از حضور در فوتبال ایران، مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم به انتخاب سرپرست‌های دیگری گرفتند که در این میان، شانس برخی چهره‌ها مثل محمد زادمهر و محمد پنجعلی از بقیه بیشتر بود، اما زادمهر قبول نکرد که به پرسپولیس برگردد و پنجعلی، مدیر آکادمی باشگاه شد. سپس نام‌های دیگر به میان آمد که یا مورد تائید وزارت ورزش قرار نگرفتند و یا وجاهت بالایی برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان نداشتند. حتی اسم حسین خبیری هم در این میان شنیده شد.

با این حال، بد نیست بدانید که مدیران باشگاه پرسپولیس بیش از یک ماه است که به دنبال گزینه‌ای جدید و معتبر برای سپردن سرپرستی تیم هستند، ولی یا پیدا نمی‌شود، یا تائید!

۱۳۹۷/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...