نسخه چاپی

بیرانوند در گفتگو با نما:

اعلام برائت اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور برای ادامه تكیه دادن بر قدرت است

عکس خبري -اعلام برائت اصلاح‌طلبان از رئيس‌جمهور براي ادامه تکيه بر قدرت است

نماینده ادوار مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ژست كنونی اصلاح طلبان در نقد از دولت یك تاكتیك است تا بتوانند مطالبات مردم را نمایندگی كرده و مجددا" با مهندسی ذهن مردم نامشان را از صندوق های انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بیرون بیاورند.

بهرام بیرانوند نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی،گفت: اصلاح طلبان حامیان سرسخت دولت روحانی اند و همواره می خواهند در راس قدرت باشند و دیدیم که در هر دو دوره پای کار دولت آمدند و تا جایی هم که امکان داشت منافذ و گلو گاه های اقتصادی کشور را در اختیار گرفتند.
وی تصریح کرد: ژست کنونی اصلاح طلبان برای کنار کشیدن از دولت هم در حالی که همچنان بر مسند قدرت خود در دولت باقی اند یک تاکتیک است تا بتوانند مطالبات مردم را نمایندگی کنند.
بیرانوند اذعان کرد: اصلاح طلبان تا الان رفیق قافله دولت بودند و تا آخر هم همراه دولت علی رغم مخالفت های ظاهریشان می ماند لیکن با یک بازی طراحی شده در انتقادات مکرر از دولت و طرح ضرورت استعفای روحانی خودشان را به عنوان جایگزین رئیس جمهور قرار می دهند تا در انتهای دوره ضمن اینکه ناکارامدی هایی را که ناشی از نگاه خودشان به مباحث اقتصادی و سیاسی بوده به گردن روحانی بیاندازند دوباره تلاش کنند با مهندسی افکار مردم از صندوق های انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بیرون آمده و با کلاه گذاشتن سر مردم در عدم عمل به وعده هایشان همچنان در مسند امور بمانند و کاری هم نکنند.
وی عنوان نمود: ده ها سال است این جریان سیاسی در کشور انحصارات خاص خود را حفظ کرده و سهم طلب می کند و می خواهد تا می تواند از امکانات موجود و قدرت در کشور برخوردار شود در حالی که هیچ برنامه ای هم برای پیشبرد امور کشور و مردم ندارد.
بیرانوند اظهار داشت: مردم باید از روند کار این جریان آگاه شوند اینها از ندانستن مردم سوء استفاده می کنند، وعده های متحیر العقول در زمان انتخابات ها می دهند و رای مردم را گرفته و سپس به جای کار و تلاش به نفع مردم و بهبود وضع معیشتی در کشور بازی های خود را عملیاتی می کنند.
وی افزود: رسانه ها وظیفه سنگینی در این رابطه دارند باید مردم بدانند که دلیل بسیاری از ناکامی ها، تنبلی و فشل بودن جریان اصلاح طلب حاکم بر کشور است که فقط برای رای آوردن زمان انتخابات خوب شعار می دهد و کارها را انقلابی و جهادی پیگیری نمی کند.
وی خاطر نشان کرد: اطلاعات مردم باید روز به روز نو شود این جریان هر روز به شکلی درآمده و شعار جدیدی طراحی می کند ممکن است شعار قبلی شان بسوزد ولی شعار جدیدشان ذهن مردم را جذب می کند به گونه ای که با تمام وجود پا به عرصه انتخابات ها می گذارند و تمام سرمایه هایشان را صرف می کنند تا انتخابات را ببرند و بعد می گویند اختیارات رئیس جمهور کافی نیست و اختیارت با دولت نیست و شروع می کنند علیه ساختارهای نظام هجمه گرفتن و تا نیروهای انقلابی به سمت دفاع از ساختارهای نظام می روند اینها دوباره با مهندسی ذهن مردم زاویه بازی شان را تغییر داده و با حاشیه پردازی در کشور فرصت سوزی می کنند.
وی افزود: در این شرایط باید فعالیت انها مکرر رصد و با تبعات آن مقابله شود چرا که رفتارهایشان چون بیماری مهلکی می ماند که متخصصین مدام باید بیماری و نوع پیشرفت و روش انتقال آن را رصد کرده و با تبعات ناگوار آن مقابله نمایند آنهم در وضعی که کشور فرصت زیادی برای رفع مشکلات ندارد تا اجازه دهد فرصت ها از سو ی اصلاح طلبان سوخت شود اصلاح طلبانی که با عمکلردهایشان ثابت می کنند فقط شعارهایشان زیباست و به وقت کار و عمل دست و بازوئی برای تکان دادن برای مردم ندارند.

۱۳۹۷/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...