نسخه چاپی

آتش‌سوزی در محوطه باز سازمان میراث فرهنگی

صبح امروز در محوطه باز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آتش‌سوزی رخ داد كه با حضور مأموران آتش‌نشانی بلافاصله اطفاء حریق صورت گرفت.

به گزارش نما، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در خصوص این حادثه اظهار داشت: ساعت 9:46 صبح امروز وقوع آتش‌سوزی در اداره میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی در خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام گزارش شد.

وی افزود: ایستگاه 8 در کمتر از 2 دقیقه در محل حادثه حاضر شد و مشخص شد که آتش‌سوزی در ضلعغربی ساختمان میراث فرهنگی و در محوطه باز رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه یک دستگاه سیستم هواساز عامل آتش‌سوزی بوده است،‌گفت:‌کارگران بخش پیمانکاران مشغول نصب سیستم هواساز بودند که در حال جوشکاری به علت غفلت صورت‌گرفته دستگاه دچار حریق می‌شود و پیش از آمدن مأموران آتش‌نشانی پرسنل حراست و تأسیسات اقدام به اطفاء حریق می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفاء حریق را به طور کامل انجام دادند،‌گفت: خوشبختانه با توجه به باز بودن محوطه آتش به بخش‌های اداری و مسقف سرایت نکرد.

وی با بیان اینکه این مجموعه در حال حاضر به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد،‌گفت:‌ خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته و نیروهای ما مشغول ایمن‌سازی محوطه هستند.

۱۳۹۷/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...